UGENS TABER uge 21
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Tillykke Solakka, flot og velfortjent vægttab :-)
7 år29. maj 2017 kl. 13:39
solakka
Ugens udfordring: Balanceøvelse
Stå på et ben og tegn alfabetets bogstaver med tæerne! Store bogstaver! Skift stå-ben og tegne-ben.
Hvis man ikke er sikker på, at kunne holde balancen - så stå så tæt på et bord el. andet i passende højde, så du hurtigt kan tage støtte med den ene hånd.
Det er den dårlige samvittighed overfor Mik som hjælper på slanke motivationen!
Fra i morgen skal jeg være nogle dage på søbe kost - det hjælper måske også på vægttab. Bliver opereret for dobbeltsidet kronisk bihulebetændelse i morgen.
Hvis man ikke er sikker på, at kunne holde balancen - så stå så tæt på et bord el. andet i passende højde, så du hurtigt kan tage støtte med den ene hånd.
Det er den dårlige samvittighed overfor Mik som hjælper på slanke motivationen!
Fra i morgen skal jeg være nogle dage på søbe kost - det hjælper måske også på vægttab. Bliver opereret for dobbeltsidet kronisk bihulebetændelse i morgen.
7 år29. maj 2017 kl. 13:53
Alinea66
Sol - jeg x-er fingre for at operationen går godt. Mens jeg tegner...
7 år29. maj 2017 kl. 20:25
solakka
Tak alinea - den gik fint! Det var først bagefter, om aftenen, at jeg blev dårlig... SÅ ka' jeg lære det - nemlig, at holde mig i ro. Helt i ro. Efter narkose...
7 år2. juni 2017 kl. 14:07
Solakka er UGENS TABER uge 21
solakka____-1,0
Vivviceme__-0,7
blåhval____-0,5
Tiske______0,0
Bit________0,1
19vil______0,2
jomahol____0,2
emmi______0,3
Xanita_____0,4
Alinea_____2,4
Tillykke solakka :-) Det er så velfortjent - du gæve kvinde. Det er så sejt at du kan holde dig på dydens smalle vej også om natten. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
3 tabere har tabt 2,2 kg tilsammen. Vi er 11 i alt.
Velkommen tilbage til Bløddyret
Tab og vind med samme sind - Alinea. Ugens højdespringer. Jeg håber virkeligt at det er fyldt mave og væske efter en uge med alt det ufornuftige i rigelige mængder. NU skal skuden vendes - ellers vokser jeg ud af sommertøjet.