UGENS TABER uge 20
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+blåhval
Halløjsa.
Har lige overstået årets to mest stressfyldte dage på jobbet, så har ikke været herinde.
Vi skal ud og nyde det gode vejr og høre fuglene synge ( de vågner allerede 4.30. i hvert fald dem, der bor i tagryggen lige over mit soveværelse ). Om det er afspændingsøvelser på græsset, eller lugning af 10 m hæk, slå plænen med håndskubber, skure balkonen finder i selv ud af. Have-fitness kan altså godt give noget
Har lige overstået årets to mest stressfyldte dage på jobbet, så har ikke været herinde.
Vi skal ud og nyde det gode vejr og høre fuglene synge ( de vågner allerede 4.30. i hvert fald dem, der bor i tagryggen lige over mit soveværelse ). Om det er afspændingsøvelser på græsset, eller lugning af 10 m hæk, slå plænen med håndskubber, skure balkonen finder i selv ud af. Have-fitness kan altså godt give noget
7 år24. maj 2017 kl. 11:04
blåhval er UGENS TABER uge 20
blåhval____-2,2
Bit________-0,6
Xanita_____-0,2
19vil______-0,1
emmi______0,1
Tiske______0,2
kosesmølf__0,2
Alinea_____0,3
solakka____0,8
jomahol____2,4
Tillykke til blåhval! Smadderflot :-) Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
4 tabere har tabt 3,1 kg tilsammen. Vi er 11 i alt.
Velkommen til Vivviceme
Tab og vind med samme sind - Alinea. Der var til sølvbryllup i går. Det har tydeligt sat sig på hovedet i dag - og bliver vist svært at overrule i ugens løb :(