UGENS TABER uge 17
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solakka
Jeg blev inviteret og accepterede - fik en notification i min Endomondo app på mobilen.
Hm... er lidt i tvivl om, hvad I andre vil acceptere som Endomondo aktivitet? Jeg er begyndt på, at tænde for Endomondo "other" når jeg pisker rundt på farmen..Når jeg husker det!. Det plejer at blive til mellem ca 1,5 - 2, plus km. Og op til 2,5 timer.
Hm... er lidt i tvivl om, hvad I andre vil acceptere som Endomondo aktivitet? Jeg er begyndt på, at tænde for Endomondo "other" når jeg pisker rundt på farmen..Når jeg husker det!. Det plejer at blive til mellem ca 1,5 - 2, plus km. Og op til 2,5 timer.
7 år1. maj 2017 kl. 11:21
Alinea66
Sol - prøv det, prøv det. Hvis det bliver for "u-" i forhold til vores andres aktiviteter, så kan vi jo se på det til den tid.
Hvis det er "for fuld skrue", er det vel lige så godt, som når jeg bruger min powerhoop 40 min a gangen :)
Hvis det er "for fuld skrue", er det vel lige så godt, som når jeg bruger min powerhoop 40 min a gangen :)
7 år1. maj 2017 kl. 11:34
vestrup
Ikke tit jeg er stor nok taber til at indtage førstepladsen. Men jeg satser altså på, at gøre det mange gange i fremtiden ;-)
Ugens udfording må blive den samme som jeg har givet mig selv. En udstrækningsøvelse, som jeg ellers har været god til men som jeg opdagede i weekenden at jeg ikke kan mere. Både pga. manglende smidighed og fedt, der sidder i vejen. Men sid på gulvet med benene ud til siden. Ret ryggen og bøj armene sammen i albuerne og hold dem foran brystet. Læn dig nu fremover og sæt albuerne i gulvet mellem benene (jeg mangler ret mange cm).
Ugens udfording må blive den samme som jeg har givet mig selv. En udstrækningsøvelse, som jeg ellers har været god til men som jeg opdagede i weekenden at jeg ikke kan mere. Både pga. manglende smidighed og fedt, der sidder i vejen. Men sid på gulvet med benene ud til siden. Ret ryggen og bøj armene sammen i albuerne og hold dem foran brystet. Læn dig nu fremover og sæt albuerne i gulvet mellem benene (jeg mangler ret mange cm).
7 år1. maj 2017 kl. 13:05
Vestrup er UGENS TABER uge 17
vestrup___-1,3
solakka___-0,7
jomahol___-0,4
19vil______-0,3
blåhval____-0,2
kosesmølf__-0,1
Nikomath___0,0
karini______0,0
emmi______0,3
Tiske______0,7
Bløddyret___1,0
Tillykke vestrup. Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 tabere har tabt 3 kg tilsammen. Vi er 12 ialt. Jeg er med igen fra næste uge - ferien gav lige et plus på 2 kg. Det ku ha været værre :)
Nu går vi ind i maj - kom med på :
Endomondo maj 17 - klip og klistr (på computer, ikke i appen) og meld dig her:
endomondo.com
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
Jeg håber vi igen bliver dejligt mange - og denne gang vil jeg højere op end 10. pladsen! 2 ugers ferie fulgt af en uge i sengen gir altså ikke mange trænings-minutter.
Tab og vind med samme sind - Alinea