#2 af Bløddyret (slettet)
UGENS TABER uge 16
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bløddyret (slettet)
Øv dig...
... I stående at nå dine tæer.
Altså buk dig ned ad under en indånding - uden at bøje i dine knæ, stræk dig op mod loftet på en udånding.
Gentages 15 gange (eller...)
Altså buk dig ned ad under en indånding - uden at bøje i dine knæ, stræk dig op mod loftet på en udånding.
Gentages 15 gange (eller...)
7 år23. april 2017 kl. 20:10
vestrup
Tillykke bløddyr.
7 år23. april 2017 kl. 21:07
blåhval
Tillykke til bløddyret
Alinea, håber du har haft en god ferie. Du har i hvert fald ikke tænkt på mig ;-)
Eller har jeg bare meldt for sent ind?
Eller har jeg bare meldt for sent ind?
7 år24. april 2017 kl. 00:26
Autum (slettet)
Kære Alinea
Jeg har meldt vægt ind, MEN, er heller ikke kommet med
Mvh Tiske
Jeg har meldt vægt ind, MEN, er heller ikke kommet med
Mvh Tiske
7 år24. april 2017 kl. 09:58
solakka
Tillykke Bløddyr!
Udfodringen må jeg desværre ikke antage - var lige til 3 måneders kontrol vedr. min hofteprotese: jeg skal STADIG passe på. ØV!
7 år24. april 2017 kl. 11:39
Alinea66
Tiske og blåhval, xanita og vestrup - det må I undskylde. Fik kun side 1 med. Var nok for rejsetræt. Stod op kl 2 i går nat, for at flyve kl. 3. Og nåede hjem kl. 17. Jeg retter når katten flytter sig ... :-)
7 år24. april 2017 kl. 11:55
Alinea66
Opdatering:
Tiske___1,0
blåhval_-0,5
Og velkommen tilbage til Xanita og vestrup.
Jeg kunne altså heller ikke forstå at vi var så få - men var åbenbart ikke vågen nok til at dobbeltchecke :)
Tiske___1,0
blåhval_-0,5
Og velkommen tilbage til Xanita og vestrup.
Jeg kunne altså heller ikke forstå at vi var så få - men var åbenbart ikke vågen nok til at dobbeltchecke :)
7 år24. april 2017 kl. 16:23
Ablanu
Håber du havde en god tur :)
Jeg glemte helt at få mig selv skrevet på. Men det er nu ok - Jeg regner jo ikke med at tabe noget, indtil jeg er færdig med specialet. Derefter kommer jeg stærkt igen ;)
Til gengæld tror jeg, at jeg vil være lidt mere aktiv ift. ugens udfordring fra vinderen! Og starter med Bløddyrets, som lyder som en god plan!
Jeg glemte helt at få mig selv skrevet på. Men det er nu ok - Jeg regner jo ikke med at tabe noget, indtil jeg er færdig med specialet. Derefter kommer jeg stærkt igen ;)
Til gengæld tror jeg, at jeg vil være lidt mere aktiv ift. ugens udfordring fra vinderen! Og starter med Bløddyrets, som lyder som en god plan!
7 år24. april 2017 kl. 21:59
Xanita
Du er tilgivet Alinea ;-) Håber du har haft en god ferie.
7 år25. april 2017 kl. 09:17
Bløddyret er UGENS TABER uge 16
Bløddyret__ -1,8
solakka____-0,6
emmi______0,2
19vil_______0,5
Nikomath___0,5
Tillykke Bløddyr. Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
2 tabere har tabt 2,4 kg tilsammen. Det har tydeligvis været påske. Vi er 9 ialt.
Velkommen / tilbage til jomahol, pernille1996, karini og kosesmølf
Tak til min afløser Ablanu :) Jeg frygter lidt for vægten i morgen
Tab og vind med samme sind - Alinea