Ny herinde :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny herinde :-)
Hej alle sammen herinde.
Jeg er en kvinde på de snart 49 år og står og skal tabe 30 kg.
Er gift med min dejlige mand hos hvem jeg har 100 % fuld opbakning fra. Han skal selv tabe sig og det gør han ved at dyrke kampsport flere gange om ugen plus han også træner i fitness world.
Har igennem en del år taget antidepressiv medicin som er årsagen til at jeg har taget på. Min normalvægt er 80 kg og har en lille drøm om at komme derned igen 85 er også fint.
Har sat mig for at de gerne skulle være nået til maj til næste år der hvor jeg bliver 50.
Har en kjole som jeg meget gerne skulle kunne passe til den tid.
Lidt om mig selv:
Gør i det daglige rent på fuld tid på en folkeskole i Odense.
Hjemme går jeg daglige ture med min dejlige skønne hund.
Har et medlemskab til fitness world som jeg pt kun har betalt husleje til men har planer om at starte op på igen nu herefter påske.
Min kostplan er nogenlunde sådan her ud:
Morgenmad:
Cheasy vanille skyr 200 g
Chiafrø 10 g
Mandler 20 g
Proteinrig rugbrød 1 skive

Frokost:
Cheasy hytteost 200 g
Helseklidbrød 2 stk.
Gulerødder 300 g
Eftermiddag:
Frisk ananas 200 g

Aftensmad:
kød, fisk eller fjerkræ 200 g
Grønsager 300 g

Væske i løbet af dagen:
3 kopper kaffe
2 - 3 liter vand de dage hvor jeg træner ellers kun 2 liter vand

Motionscenter:
3 - 4 timer om ugen

Gåtur med min hund:
6 timer om ugen
7 år15. april 2017 kl. 12:27
Hej Chiffi
Du er godt nok meget aktiv wow .-)
I dag er min første dag på madital, jeg er top spændt på det.
Jeg håber du er kommet godt igang .-)
vh Signe
7 år19. april 2017 kl. 20:59
14 dage med stress, masser af arbejde + et smut til midt Norge.
Sikke en måned jeg har været igennem. Har prøvet at tænke på min nye sunde livsstil og har også gjort det i længenden men når alt kommer til alt så er stress ikke godt for ens vægttab. Har nemlig taget på i stedet for at tabe mig. Mine intentioner om at komme i motionscenter hat ligget på et meget lille sted. Har bare ikke haft det store overskud. Har haft nogle dage hvor jeg har arbejdet 11 - 12 timer bare for at arbejde tiden ind så jeg har kunne komme op til Norge for at se min datter blive gift + mit barnebarn blive døbt.
Nu kommer der en uge med normal arbejdstid, men derefter står den på 17 hverdage med kursus og der er jeg først færdig den 2/6-2017.
Mandag begynder jeg på Tang Soo Do. Det er en kampsport der minder om Taek won do. Min mand har trænet det i nogle år nu. Jeg har selv dyrket Taek won do for år tilbage og prøver det nu igen. Det bliver hver mandag, hveranden onsdag og hveranden lørdag. Mine daglige gåture holder jeg stadig fast ved. Gymnastikken bliver først til juni og slutter når skolerne holder sommerferie.
Min kost bliver strammet op fra i morgen mandag.
7 år30. april 2017 kl. 12:57
Så kom jeg da igennem denne uge også. Har inde og træne kampsport mandag og onsdag og nej hvor er jeg dog bare stiv i hele kroppen. Der er lange vej endnu men jeg holder ved for jeg synes det er skide sjovt. Det skal nok komme det hele. Rom blev jo ikke bygget på en dag vel;-D
Kosten er også gået nogenlunde. Har haft et par faldgrubber, men føler jeg er på rette snor.
I morgen står den så på kursus i 17 dage og vil ikke være på arbejde før efter pinse igen, p.g.a. helligedagene så der skal gøres stor indsats vedr. træningen.
Maden har jeg selv med hjemmefra så ikke noget kantinemad til mig :-)
7 år7. maj 2017 kl. 13:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...