UGENS TABER uge 13
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solakka
Ugens udfordring: strækøvelser! Tjek på YouTube og fortæl hvilken - hvilke øvelser du valgte!
Der er nemlig et HAV af gode øvelser!
HELST ville jeg vælge denne - men den kræver en makker.... youtu.be
Så jeg må holde mig til denne youtube.com
Jeg kan ikke finde ud af, at melde mig til Endomondo madital udfordringen... ØV BØV!
(At jeg blev ugens vinder - er jo blot "begynder-tab"... de første par kg er jo nemme! )
HELST ville jeg vælge denne - men den kræver en makker.... youtu.be
Så jeg må holde mig til denne youtube.com
Jeg kan ikke finde ud af, at melde mig til Endomondo madital udfordringen... ØV BØV!
(At jeg blev ugens vinder - er jo blot "begynder-tab"... de første par kg er jo nemme! )
7 år4. april 2017 kl. 10:32
Solakka er UGENS TABER uge 13
solakka____-1,6
LM80_____-1,5
blåhval____-0,5
kosesmølf__-0,2
karini______-0,1
emmi______-0,1
Tiske______0,0
vestrup____0,1
Xanita_____0,1
19vil______0,1
Bløddyret__0,1
Bit________0,2
Jeg og Bellebumbum går ud - vores vægt og indtastning sidste uge var helt i skoven.
Tillykke solakka. Det er vildt vejfortjent så meget som du kæmper!! Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 tabere har tabt 4 kg tilsammen. Og vi er dejligt mange - stadig 15 der taber i flok :)
Velkommen tilbage til ablanu
Tab og vind med samme sind - Alinea
Og du skal også være velkommen til
Endomondo april 17 - klip og klistr og meld dig her:
endomondo.com
Jeg håber vi bliver dejligt mange - selvom jeg skal på ferie i 14 dage. Jeg vil da tjekke hvad det koster at bruge Endomondo i Ægypten. På fodtur i Luxor - jeg glæder mig helt vildt. Og denne gang har jeg fået slutdagen med helt og fuldt :)