#2 af bellebumbum
UGENS TABER uge 12
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bellebumbum
Det er ikke fordi jeg ikke kan lide at vinde, men der er simpelthen sket en fejl: jeg har tastet forkert ind - der skulle have stået 98,2.
Så vi skal luge lynhurtigt have udråbt karini til vinder i stedet for.
Tillykke karini, med dit fine og meget mere realistiske resultat :-)
Så vi skal luge lynhurtigt have udråbt karini til vinder i stedet for.
Tillykke karini, med dit fine og meget mere realistiske resultat :-)
7 år27. marts 2017 kl. 06:33
Alinea66
karini er UGENS TABER uge 12
Jeg mistænkte der var sket en fejl:-)
Tillykke karini.
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tillykke karini.
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
7 år27. marts 2017 kl. 06:53
Alinea66
karini er UGENS TABER uge 12 - ingen tvivl.
7 år27. marts 2017 kl. 06:55
karini
Mange tak :-)
Jeg har ikke været med så længe og jeg har ikke så stor fantasi, - så ligefrem en udfordring kan jeg ikke lige finde på. Men lad os komme ud i luften, gå en rask tur, se nogen forårsblomster og få noget D-Vitamin!
7 år29. marts 2017 kl. 01:50
Bellebumbum er UGENS TABER uge 12
bellebumbum__-5,9
karini_________-0,9
blåhval_______-0,8
kosesmølf_____-0,5
vestrup_______-0,3
Xanita________-0,2
Tiske__________0,0
Bit____________0,0
Bløddyret______0,4
19vil__________0,5
emmi_________0,6
Nikomath______1,0
Alinea________3,8
Tillykke bellebumbum. Helt utroligt :). Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
6 tabere har tabt 8,6 kg tilsammen. Og vi er dejligt mange - NU 15 der taber i flok :)
Velkommen LM80 og solakka
Tab og vind med samme sind - Alinea (Rosinen i pølseenden - føler mig mest som pølse. Og håber på at vægten tog fejl. Men det gør den jo sjældent. Skeen er nu i den anden hånd!)