UGENS TABER uge 8

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 8

Bellebumbum er UGENS TABER uge 8

bellebumbum__-1,1
blåhval_______-0,8
karini________-0,6
Dinka________-0,5
Bløddyret_____-0,4
Naturlig Vægt__-0,4
vestrup_______-0,3
Nikomath_____-0,2
Bit___________-0,1
Tiske_________0,0
Xanita________0,1
kosesmølf_____0,2
Ablanu_______0,3
Alinea_______1,5

Nu er vi 16! til at tabe i flok. Jubii. Velkommen / tilbage til 19vil og emmi

9 tabere har tabt 4,4 kg tilsammen.

Tillykke Bellebumbum. Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea (Der har sovet i 5 dage, og ellers spist posevis af hals bolsjer. Det hævner sig. Og halsen er stadig ond. ØV. )
7 år26. februar 2017 kl. 21:44
Sådan Bellebumbum! Flot tab - Du har også fortjent det :)

(Og god bedring, Alinea :) )
7 år27. februar 2017 kl. 10:05
Hurraaaaah!!! Jeg vinder ALDRIG i noget! :-D Det må jeg prøve igen.
Og tak Ablanu. Det må være de gode gåture op og ned af bakker, der har gjort udslaget.

Jeg har tænkt meget over hvilken udfordring jeg gerne ville stille. Det der med at være "på kur" eller "lægge sin kost om" eller "lave en livsstilsændring", det er tit noget der foregår rigtig meget oppe i hovedet, i hvert fald hos mig. Nogle gange så regner jeg så mange kcal og det gode og sunde fedt og grøntsager, at jeg helt glemmer at mærke efter i min krop, hvordan jeg I VIRKELIGHEDEN har det. Og det i jo i virkeligheden fjollet, når vægttab handler så meget om netop - ja, om kroppen.

Derfor er ugens udfordring til os seje tabere at lave en mindfullness øvelse der hedder Body Scan. Jeg prøvede det i efteråret, og det var helt fantastisk! Det er meget sjældent, at jeg er i så tæt kontakt med min krop. Der ligger rigtig mange øvelser på Youtube. Jeg vil anbefale at gå efter en, hvor der både er en stemmeguide og musik. Det kan fx være den her: youtube.com Hvis I vil gå all in, så hent app´en fra Birthe Buhl (appstore), der er en gratis body scan, der godt nok varer 27 minutter - den er gratis.

Rigtig god fornøjelse! Jeg glæder mig til at høre hvordan det går :-)
7 år27. februar 2017 kl. 10:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...