UGENS TABER uge 7

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 7

Vestrup er UGENS TABER uge 7

vestrup______-1,5
Bit__________-1,1
Nikomath_____-0,8
kosesmølf____-0,6
bellebumbum__-0,6
blåhval_______-0,4
Tiske________-0,2
Bløddyret_____0,0
Ablanu_______0,3
Alinea_______0,5
Dinka_______0,9
Naturlig Vægt_1,0

Nu er vi 12! til at tabe i flok. Det kan da kun blive et godt forår. Velkommen / tilbage til karini, Xanita og biologi c.

7 tabere har tabt -5,2 kg.

Tillykke Vestrup. Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Tab og vind med samme sind - Alinea (Der vist må finde en ny strategi. De dårlige dage bliver ikke opvejet af de gode. ØV. )
7 år19. februar 2017 kl. 19:00
Godt gået, Vestrup!!! :-)
7 år19. februar 2017 kl. 19:22
Tak bellebumbum, men det ser bedre ud end det er. For i sidste uge havde jeg taget 2,7 kg på, så de 1,5 kg har ikke engang bragt mig ned på min laveste vægt i denne omgang!!

Udfordringen er at få spist noget af det sunde "du ikke kan lide" eller som du ikke er god til at få gjort, men som vil være godt for dit vægttab. Så må du bruge 15 minutter på at overbevise dig selv om at prøve. F.eks. hvis du ikke får drukket vand nok fordi det kan du ikke lide eller du glemmer det, så tag et glas, eller hvis du ikke er god til at få nok grønt eller ikke kan lide grøntsager, så prøv dem på en anden måde. Der er stor forskel på at spise kogte grøntsager ift. at f.eks putte dem i en fars (siger hende der elsker grønt og som altid bruger 2/3 grønt til 1/3 kød i frikadeller, kødsovs o.l) eller blend dem til mos, lav råkost. Bare prøv at få flere ned, prøv dig frem med tilberedningen...
7 år20. februar 2017 kl. 10:54
Men dog bragt dig godt på vej igen! :-)
Jeg tager din udfordring op, og vil forsøge mig med at spise torskerogn uden mayonaise, de to gange jeg skal have det til frokost i den kommende uge.
7 år20. februar 2017 kl. 13:35
Vand, vand , vand. Jeg fik rigeligt i går, men det var nu udvortes. 5 km gåtur i regn og blæst. Mine sko var ikke tørre her til morgen endnu.
7 år21. februar 2017 kl. 11:25
Jeg vil prøve at gøre gulerødder klar med det samme. Det vil helt sikkert være godt for mit vægttab, for så er de bare til at spise :)
7 år21. februar 2017 kl. 17:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...