UGENS TABER uge 6
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ablanu
Det var også en vældig omgang denne uge - Laveste vægt. Så bliver nok ikke helt så godt denne uge ;)
Ugens udfordring handler om, at man efter morgenmaden skal udenfor. Bare en hurtig 5 minutterstur i frisk luft (kan både være gå og cykel), inden man starter resten af dagen. Cykeltur til arbejde tæller også ;)
Ugens udfordring handler om, at man efter morgenmaden skal udenfor. Bare en hurtig 5 minutterstur i frisk luft (kan både være gå og cykel), inden man starter resten af dagen. Cykeltur til arbejde tæller også ;)
7 år12. februar 2017 kl. 21:36
bellebumbum
Wow, Ablanu! Du giver jo ikke os andre en chance... Men ja, mon ikke der kommer lidt på igen. Ellers vil jeg godt lige have din madplan for den forgange uge! ;-)
Men jeg tager kampen op med dig! God vind i denne uge også :-)
Men jeg tager kampen op med dig! God vind i denne uge også :-)
7 år13. februar 2017 kl. 13:15
Ablanu
Bare rolig, det er faktisk 'kun' -1,7, da jeg har fået ny vægt (kunne ikke lige regne ud, hvordan jeg skulle skrive det ind i tråden) :P
Men jo, er også ret overrasket.. Men det var også en minimum-vægt, så regner med at være i ca i 0 næste omgang ;)
Men jo, er også ret overrasket.. Men det var også en minimum-vægt, så regner med at være i ca i 0 næste omgang ;)
7 år13. februar 2017 kl. 15:07
vestrup
Tillykke Ablanu
Jeg tog jo mere på end du tabte!!!
Udfordringen er også dejlig nem for mig så. Går med hunden i ca. 20 minutter inden jeg tager på arbejde og jeg får først morgenmad på arbejde kl. 8.30, som er 1 time efter jeg møder ind. Så er der da noget jeg kan sige "yes" den udfordring klarede jeg", til i denne uge.
Udfordringen er også dejlig nem for mig så. Går med hunden i ca. 20 minutter inden jeg tager på arbejde og jeg får først morgenmad på arbejde kl. 8.30, som er 1 time efter jeg møder ind. Så er der da noget jeg kan sige "yes" den udfordring klarede jeg", til i denne uge.
7 år15. februar 2017 kl. 10:49
Ablanu er UGENS TABER uge 6
Ablanu_______-2,3
kosesmølf_____-0,9
Bit___________-0,8
bellebumbum___-0,5
emmi_________-0,4
Naturlig Vægt__-0,2
Dinka________-0,2
Tiske_________-0,2
blåhval________-0,1
Haul__________0,0
Bløddyret______0,2
Alinea________0,2
Nikomath______0,4
vestrup_______2,7
9 tabere har tabt 5,6 kg. NU er det rekord - det er jeg sikker på ;-) Tillykke til alle!
Tillykke Ablanu - IGEN. Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Tab og vind med samme sind - Alinea (Der kun har EN kommentar : ØV)