UGENS TABER uge 1, 2017
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Dinka
Juhuuu : D det er første gang jeg har vundet!!
I den kommende uge skal vi, inden indtagelse af sukker, lige afgøre om det 'er det værd'. Jeg kan engang imellem undgå en kage på jobbet på den måde... Andre gange er sukkeret 'det værd' og så spiser jeg kagen med mere tilfredsstillelse
I den kommende uge skal vi, inden indtagelse af sukker, lige afgøre om det 'er det værd'. Jeg kan engang imellem undgå en kage på jobbet på den måde... Andre gange er sukkeret 'det værd' og så spiser jeg kagen med mere tilfredsstillelse
8 år9. januar 2017 kl. 11:43
vestrup
Tillykke Dinka - jeg er allerede faldet i med det der sukker. Men så må jeg prøve at gøre det bedre resten af ugen!
8 år10. januar 2017 kl. 13:37
Dinka er UGENS eneste TABER uge 1, 2017
Dinka______-0,5
Tiske_______0,0
Bettylarsen__0,0
Alinea______0,1
emmi_______0,1
Bløddyret___0,9
Een taber - det er da EN bedre end sidste uge :) Håber fremgangen fortsætter næste uge! Når vi nu er så mange, må det da gå frem.
Tillykke Dinka. Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen / tilbage til Ablanu, Bit, blåhval, Helene, janoli, kosesmølf og vestrup.
OG NBNBNB:::::
Kunne I ikke se på de nye vægtkurver madital.dk
Jeg vil savne selv at kunne vælge periode - det bruger jeg rigtigt tit. Jeg kan ikke bruge ALT til noget. Eller 3 og 6 måneder.
Jeg vil foreslå Lone at lave en knap der hedder *siden selvvalgt dato*.
Hvad synes I????
Tab og vind med samme sind - Alinea (Der stadig kæmper med motivationen - men vi kan forhåbentligt løfte i flok :-)