Sidste jeg var med var sommeren 2015. Og et rygestop og en graviditet senere, så må jeg sande at jeg nu vejer hele 86,3 (er 161 cm) :( Da jeg var her sidst vejede jeg 77 da jeg vejede mest. Træningen har jeg holdt ved lige, så godt som jeg nu har kunnet og synes egentlig heller ikke jeg lever SÅ usundt igen. Men de kilo vil ikke rigtig af. Nu har jeg fået Christian Bitz morgenmadsskåle i julegave. Så må vi se om det også hjælper lidt på det :)
Jeg fødte min søn 22. august og jeg tog 15 kg på under graviditeten. Han har desværre efterladt 7 kg. håndbagage lige på mors mave. Jeg er gået igang med at løbetræne igen. Føj for den lede det er hårdt. Før kunne jeg løbe 4 km. Nu kæmper jeg for bare at løbe 1 :o
Vi ses i det nye år, hvor jeg gerne vil være med i ugens vejning igen :)
Træningen har jeg holdt ved lige, så godt som jeg nu har kunnet og synes egentlig heller ikke jeg lever SÅ usundt igen. Men de kilo vil ikke rigtig af.
Nu har jeg fået Christian Bitz morgenmadsskåle i julegave. Så må vi se om det også hjælper lidt på det :)
Jeg fødte min søn 22. august og jeg tog 15 kg på under graviditeten. Han har desværre efterladt 7 kg. håndbagage lige på mors mave. Jeg er gået igang med at løbetræne igen. Føj for den lede det er hårdt. Før kunne jeg løbe 4 km. Nu kæmper jeg for bare at løbe 1 :o
Vi ses i det nye år, hvor jeg gerne vil være med i ugens vejning igen :)