Brug for støtte!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Brug for støtte!!
Efter meget nedgang både mentalt og fysisk kan jeg mærke at jeg har brug for støtte. Jeg har prøvet coach, diætist, venner og familie, men intet har virker rigtig indtil videre. En af de grunde jeg oftest ser er mit problem er at folk ikke kan sætte sig ind i hvad det vil sige at være overvægtig og hvilke problemer der kommer med dette. Derfor tænkte jeg at jeg ville prøve at finde folk herinde som har det på samme måde som mig. Så har du også haft mange nedture og har lidt svært ved at overskue vægttabet så tænkte jeg at vi kunne bruge hinanden som støtte. Give hinanden gode råd, være der både når det er lort men også når det går godt. Men mest af alt så blot have hinanden at snakke med omkring de problemer der kommer ved vægttab. Hvis der er nogle af jer der bor i kbh området kunne vi også mødes og gå nogle turer eller lave andet aktivt sammen.

Hvis der er nogle som vil give dette en chance og selv mangler støtte så skriv gerne. :)
8 år22. oktober 2016 kl. 21:26
Hej Kyhse,

jeg vil gerne med på gåture eller træne sammen. Det er så hyggeligt, når man er flere om det. Jeg vejer 110 kg efter en fedmeoperation - jeg mangler 40 kg efter at have smidt de første 50 kg. Jeg bor i Kbh SV, men er ret mobil via cykel og alle zoners periodekort.
8 år23. oktober 2016 kl. 16:29
Velkommen Kyhse

Madital kan helt bestemt også hjælpe dig.

For mig vendte det da jeg begyndte at måle og veje alt, tælle kalorier og at skrive vægten ind på den ugentlige liste 'ugens taber uge ## - vejning'. Det får mig til at tænke mere over hvad jeg spiser.

Det hjælper også at skrive dagbog - du er klart på rette spor!

Men det er kampen uden ende :-( Hvis jeg slipper fokus, stiger vægten til ca. 100 kg. Det er sket så mange gange! Jeg har lige taget nogle kilo på igen under 5 ugers sygdom - øv! Og har lidt svært ved at genfinde motivationen. Selvom jeg har lovet mig selv aldrig at komme over 70 kg igen.

Vejelisten har du jo fundet - tillykke med titlen som ugens taber. Helt skidt går det altså ikke :-)
8 år23. oktober 2016 kl. 18:43
Hej Firkanten.

Fantastisk. :) Jeg bor selv i Vanløse. Tænker det måske er nemmest at finde et tidspunkt via telefon. Men tænker hvis du nu skriver til min mail Sanjakyhse@hotmail.com så kan du få mit nr den vej igennem :) og så kan vi aftale nærmere.

Alinea tak for velkomsten.

Jeg har været igang herinde før. Dog skete der det at jeg rev et ledbånd over i min ankel og efter operation er der en meget lang genoptrænings periode. Og dette har gjort at jeg desværre for første gang er kommet op over 100 kg :( Jeg må ikke gå på ujævnt eller løbe endnu så er virkelig svært at finde motivationen til træning når man ikke må noget. Og kost har jeg altid været elendig til. Så ja må sige det er lidt op af bakke fortiden. Men tænker det er at tage en dag af gangen og fokuserer på hvad man kan gøre bedre for at leve sundere den dag i forhold til dagen før.
8 år28. oktober 2016 kl. 19:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...