Ialt et plus - igen???. Nu ER påsken forbi! Med forbehold for trykfejl. Min hjerne er stadig ikke helt på plads.
Vi var 4 tabere, der tilsammen tabte 1,6 kg :-) JUBIIIIIIIIIII
Tillykke til mig selv :-) Jeg har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg vælger straks at der skal plukkes anemoner (og nej - ikke med nakken). Gå en tur - få pulsen op. Kig dig omkring - og hvis der ingen anemoner er, skal de plukkes aligevel: Ned i knæ og op på tær og stræk dig helt - og læg dem på en høj hylde. Og så om igen.
Velkommen / tilbage til Dinka, alicec og Bettylarsen
Tab og vind med samme sind - Alinea (der indrømmer det er sjovest at tabe i denneher konkurrence)
Alinea - undertegnede ;-) er UGENS TABER uge 13
Alinea............-0,6
Juliebertelsen..-0,5
Bløddyret........-0,3
Tiske..............-0,2
Helene.............0,1
Gizmomis.........0,6
MarleneP..........0,6
blåhval............0,7
emmi..............0,9
Ialt et plus - igen???. Nu ER påsken forbi! Med forbehold for trykfejl. Min hjerne er stadig ikke helt på plads.
Vi var 4 tabere, der tilsammen tabte 1,6 kg :-) JUBIIIIIIIIIII
Tillykke til mig selv :-)
Jeg har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og jeg vælger straks at der skal plukkes anemoner (og nej - ikke med nakken).
Gå en tur - få pulsen op. Kig dig omkring - og hvis der ingen anemoner er, skal de plukkes aligevel: Ned i knæ og op på tær og stræk dig helt - og læg dem på en høj hylde. Og så om igen.
Velkommen / tilbage til Dinka, alicec og Bettylarsen
Tab og vind med samme sind - Alinea (der indrømmer det er sjovest at tabe i denneher konkurrence)