#2 af Bløddyret (slettet)
UGENS TABER uge 11
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bløddyret (slettet)
Arhhhh...
Det er altså ikke helt korrekt ;-)
Der burde have været et minus foran mit tal. Fra 63,5 - 62,8....
Men det gør ikke noget, for jeg havde ikke lige en ide til bevægelsessiden.
Der burde have været et minus foran mit tal. Fra 63,5 - 62,8....
Men det gør ikke noget, for jeg havde ikke lige en ide til bevægelsessiden.
8 år21. marts 2016 kl. 09:40
Alinea66
Undskyld bløddyr og TILLYKKE.
Min pc havde ikke gemt sidste uges regneark, så jeg skulle taste 2 uger ind igen (mens jeg så en film) Det var åbenbart for meget multitasking :( Jeg retter, så du fortsætter korrekt næste uge.
Min pc havde ikke gemt sidste uges regneark, så jeg skulle taste 2 uger ind igen (mens jeg så en film) Det var åbenbart for meget multitasking :( Jeg retter, så du fortsætter korrekt næste uge.
8 år21. marts 2016 kl. 10:13
MarleneP
Jeg tror, du har fået vendt fortegnene på os alle...
8 år21. marts 2016 kl. 10:14
Alinea66
TILLYKKE GOLLUM - NYT RESULTAT - UNDSKYLD :(
gollum..........-0,8
Gizmomis.......-0,7
bløddyret......-0,7
MarleneP......-0,5
emmi...........-0,2
Alinea...........0,0
Juliebertelsen.0,5
blåhval..........1,0
Ialt et tab på 1,4 kg, fordelt på 5 tapre tabere, der tilsammen har tabt 2,9 kg.
Havde mistet både sidste uges indtastning OG formlen. Og fik vendt den forkert, da jeg indtastede igen - mens jeg så film med det andet øje :) - og ovenikøbet en DÅRLIG film. Heltigennem en dårlig ide.
NU håber jeg det er korrekt! Nyd påsken - håber I også har nogle dejlige feriedage i vente. Knus Alinea
Gizmomis.......-0,7
bløddyret......-0,7
MarleneP......-0,5
emmi...........-0,2
Alinea...........0,0
Juliebertelsen.0,5
blåhval..........1,0
Ialt et tab på 1,4 kg, fordelt på 5 tapre tabere, der tilsammen har tabt 2,9 kg.
Havde mistet både sidste uges indtastning OG formlen. Og fik vendt den forkert, da jeg indtastede igen - mens jeg så film med det andet øje :) - og ovenikøbet en DÅRLIG film. Heltigennem en dårlig ide.
NU håber jeg det er korrekt! Nyd påsken - håber I også har nogle dejlige feriedage i vente. Knus Alinea
8 år21. marts 2016 kl. 13:59
Juliebertelsen
Haha.. Det havde nu også været kønt hvis vi alle have taget mere end 0,5kg på i den sidste uge. ???
8 år21. marts 2016 kl. 15:32
Alinea66
Som jeg plejer at sige, når jeg underviser: Det var for at se om I var vågne :-) Det var I heldigvis!
8 år21. marts 2016 kl. 17:51
bruger slettet
Fedest ;-) at for første gang, at have tabt mest
(var nok fordi, jeg havde taget en masse på :-()
Men påskens udfordring - ud i påskevejret - kig på harer, og led efter påskeæg.. gerne 2x15 min pr dag :-)
Men påskens udfordring - ud i påskevejret - kig på harer, og led efter påskeæg.. gerne 2x15 min pr dag :-)
8 år21. marts 2016 kl. 18:48
Juliebertelsen er UGENS TABER uge 11
Resultatet er som følger
Juliebertelsen....-0,5
Alinea................0,0
emmi.................0,2
MarleneP............0,5
Gizmomis...........0,7
bløddyret...........0,7
gollum...............0,8
Ialt -0,5 :( kg.
Tillykke Juliebertelsen. Godt der da var een sej taber. Ellers er der åbenbart gået påske i vores vægte.
Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen (tilbage) til Nytliv, Skousen og Bettylarsen
Tab og vind med samme sind - Alinea (der håber på bedre resultat efter påske)