UGENS TABER uge 3

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 3
Gizmomis er UGENS TABER uge 3

Resultatet er som følger

Gizmomis.....-2,0
henriette......-0,9
bløddyret......-0,8
blåhval.........-0,6
emmi............-0,6
Juliebertelsen.-0,6
Firkanten.......-0,3
Tiske..............0,0
Helene............0,0
Alinea.............0,7

Ialt -5,1 fordelt på 7 tabere - der tilsammen tabte 5,8kg. Jeg beklager at have trukket gennemsnittet ned :(

Tillykke Gizmomis. Supertaber for 4. gang !!!!
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Velkommen til MarleneP. Du er det helt rigtige sted. Vi er alle i samme båd. Og det kan være en vældig øjenåbner at se tal på hvad der går ind og ud :-) og følge vægten uge for uge.

Vi er en del, der skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i at dele glæder og sorger, og få kommentarer til det du skriver.

Tab og vind med samme sind - Alinea (Ugens højdespringer. Fundt fortjent efter chokoladeorgie :()
8 år23. januar 2016 kl. 18:50
Sejt Gizmomis!!!
Tillykke med det flotte vægttab :-) Knus & Kram
8 år24. januar 2016 kl. 11:24
Tak..
Gud var ikke engang gået op for mig selv at det var så meget :)
Puha det er svært at finde på noget.. Min egen pt er planken og side planke .. 2x 10-15 sekunder(på begge sider og alm) må gerne gøres med knæ i jorden hvis nødvendig :)
8 år25. januar 2016 kl. 21:42
Gizmomis - tak for din overbærenhed. Ellers ville jeg DØ!
8 år25. januar 2016 kl. 22:13
Jeg er selv ved at dø ;) er beordret af min ridelære da det styrke core musklerne og de er vigtige når man rider jo.. Men fuck det er hårdt :)
8 år25. januar 2016 kl. 23:38
Okay, så planker vi den!
Det er ikke ligefrem min yndlingsøvelse, men det er jo nok fordi, jeg trænger til at træne den... Sideplanken, den kender jeg ikke. Please, enlighten me!
8 år26. januar 2016 kl. 00:53
Hvor er I gode....jeg er ikke med i ugens taber lige for tiden fordi jeg har besluttet ikke at veje mig i januar.

Mht. planken så er der håb. da jeg startede for 2 år siden med at lave den kunne jeg rystende i alle muskler, klare 3 x 20-25 sekunder.
Nu kan jeg stå i den i 4 minutter i streg før jeg begynder at ryste (og derfor stopper) og jeg har i den periode lavet den 2-3 gange ugentligt, dog med pauser ind i mellem. Som regel 3 x 2 minutter i løbet af en træning.

Sideplanken er også god, bare googl sideplanke, så kommer der masser af resultater (jeg kan ikke lige sætte et link ind).
8 år26. januar 2016 kl. 15:26
Yogafolket laver planken på hænderne - ikke albuerne. F*ck me, som en vis kok ville udtrykke det. Dét er hard core - i mere end en forstand...
8 år26. januar 2016 kl. 20:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...