#2 af henriette454
UGENS TABER uge 3
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+henriette454
Sejt Gizmomis!!!
Tillykke med det flotte vægttab :-) Knus & Kram
8 år24. januar 2016 kl. 11:24
Gizmomis (slettet)
Tak..
Gud var ikke engang gået op for mig selv at det var så meget :)
Puha det er svært at finde på noget.. Min egen pt er planken og side planke .. 2x 10-15 sekunder(på begge sider og alm) må gerne gøres med knæ i jorden hvis nødvendig :)
Puha det er svært at finde på noget.. Min egen pt er planken og side planke .. 2x 10-15 sekunder(på begge sider og alm) må gerne gøres med knæ i jorden hvis nødvendig :)
8 år25. januar 2016 kl. 21:42
Alinea66
Gizmomis - tak for din overbærenhed. Ellers ville jeg DØ!
8 år25. januar 2016 kl. 22:13
Gizmomis (slettet)
Jeg er selv ved at dø ;) er beordret af min ridelære da det styrke core musklerne og de er vigtige når man rider jo.. Men fuck det er hårdt :)
8 år25. januar 2016 kl. 23:38
MarleneP
Okay, så planker vi den!
Det er ikke ligefrem min yndlingsøvelse, men det er jo nok fordi, jeg trænger til at træne den... Sideplanken, den kender jeg ikke. Please, enlighten me!
8 år26. januar 2016 kl. 00:53
vestrup
Hvor er I gode....jeg er ikke med i ugens taber lige for tiden fordi jeg har besluttet ikke at veje mig i januar.
Mht. planken så er der håb. da jeg startede for 2 år siden med at lave den kunne jeg rystende i alle muskler, klare 3 x 20-25 sekunder.
Nu kan jeg stå i den i 4 minutter i streg før jeg begynder at ryste (og derfor stopper) og jeg har i den periode lavet den 2-3 gange ugentligt, dog med pauser ind i mellem. Som regel 3 x 2 minutter i løbet af en træning.
Sideplanken er også god, bare googl sideplanke, så kommer der masser af resultater (jeg kan ikke lige sætte et link ind).
Mht. planken så er der håb. da jeg startede for 2 år siden med at lave den kunne jeg rystende i alle muskler, klare 3 x 20-25 sekunder.
Nu kan jeg stå i den i 4 minutter i streg før jeg begynder at ryste (og derfor stopper) og jeg har i den periode lavet den 2-3 gange ugentligt, dog med pauser ind i mellem. Som regel 3 x 2 minutter i løbet af en træning.
Sideplanken er også god, bare googl sideplanke, så kommer der masser af resultater (jeg kan ikke lige sætte et link ind).
8 år26. januar 2016 kl. 15:26
Firkanten (slettet)
Yogafolket laver planken på hænderne - ikke albuerne. F*ck me, som en vis kok ville udtrykke det. Dét er hard core - i mere end en forstand...
8 år26. januar 2016 kl. 20:59
Resultatet er som følger
Gizmomis.....-2,0
henriette......-0,9
bløddyret......-0,8
blåhval.........-0,6
emmi............-0,6
Juliebertelsen.-0,6
Firkanten.......-0,3
Tiske..............0,0
Helene............0,0
Alinea.............0,7
Ialt -5,1 fordelt på 7 tabere - der tilsammen tabte 5,8kg. Jeg beklager at have trukket gennemsnittet ned :(
Tillykke Gizmomis. Supertaber for 4. gang !!!!
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Velkommen til MarleneP. Du er det helt rigtige sted. Vi er alle i samme båd. Og det kan være en vældig øjenåbner at se tal på hvad der går ind og ud :-) og følge vægten uge for uge.
Vi er en del, der skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i at dele glæder og sorger, og få kommentarer til det du skriver.
Tab og vind med samme sind - Alinea (Ugens højdespringer. Fundt fortjent efter chokoladeorgie :()