UGENS TABER uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER uge 1
henriette er UGENS TABER uge 1.

Resultatet er som følger

henriette...-2,1
Alinea.......-1,5
Gizmomis..-0,8
Helene......-0,7
bløddyret...-0,5
Tiske..........0,0
blåhval.......0,7
emmi..........1,1

Ialt -3,8 fordelt på 5 tabere - der tilsammen tabte 5,6 kg. Ikke så dumt i en mørk januar. Dejligt at motivationen er kommet retur.

Tillykke henriette. Flot tab !!!!
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

Velkommen tilbage til gollum.

Tab og vind med samme sind - Alinea (der nu vil indrømme at det ER sjovere at tabe end at vinde - kilo)
9 år10. januar 2016 kl. 19:27
hov.. det var da vildt :-) Men her efter julen plejer det nu også at gå rigtig hurtigt lige de første par kg.... hhmm udfordring... Jeg har sat et mål for mig selv i denne uge.. Jeg vil prøve i større grad at fokusere på hvad det er jeg vil opnå med mit vægttab.. altså gøre fordele mere tydelige for mig selv så det ikke føles så surt at skulle tilbage på en kost hvor jeg ikke spiser det samme som alle andre... men også fordi jeg kan mærke at det forsvinder hurtigt.. at jeg glemmer at glæde mig over de kg jeg har tabt, de fordele jeg har opnået :-) måden jeg gør det på er ved hver aften at skrive 3(eller dem jeg nu lige kan komme i tanke om) gode ting ved mit vægttab ned på en gul lap og så ligge den på køkkenbordet så jeg ser den næste morgen når jeg står op... Det blev jeg glad for at læse i morges :-) Måske det kan gøre jer lige så glade :-) Knus & Kram
8 år11. januar 2016 kl. 09:02
Tillykke fra den anden ende af skalaen. Det bliver en svær øvelse for mig, hvor motivationen ikke er kommet med til 2016, men måske dette kan kickstarte noget.
8 år11. januar 2016 kl. 12:22
Det er også derfor jeg har lavet øvelsen for mig selv :-) motivationen var der inden jul men er forsvundet mellem jul og nytår og så tænkte jeg at jeg måske kunne finde motivation frem på denne måde.. og i morges blev jeg i hvert fald glad da jeg læste tankerne fra i går :-) og er ret motiveret i dag :-) Knus & Kram
8 år11. januar 2016 kl. 13:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...