UGENS TABER uge 48
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+blåhval
Tillykke. Rart at der er nogen, der kan opveje min vægtstigning :-(
9 år30. november 2015 kl. 11:25
Helene4000
Tak, det havde jeg slet ikke regnet med :-) ugens udfordring kunne da være at undgå at putte søde sager i munden, altså bare de dage hvor man jo ikke træner:-) og rigtig god taberuge til alle, det er ikke lige den nemmeste tid med alle de julelækkerier ;-)
9 år30. november 2015 kl. 19:47
bruger slettet
åhhh December... :-(
Slik... Julemandler, Snebolde - OG Risalamande... stort set hele December, på job.. ... og mig.. med en rygrad, som en optøet regnorm.. (værre end rygrad på en frisk regnorm!!)
Derudover serverer kantinen julemad.. I dag (fordi det "næsten var December") var der medister og grønlangkål (selvfølgelig tilberedt med fløde, så det smager ulideligt godt...) + brune kartofler..
I morgen tror jeg, at dagens ret er ribbenssteg med alt tilhørende (incl. en sovs, der ville gøre husmødre fra de sidste mange år grønne af misundelse.. (i hvert fald mig..)) Suk.. jeg må tage mig selv sammen, og kigge mig dybt i øjnene.. Julemærkemarchen i næste weekend, kan nok kun fjerne katastrofen fra hovedretten i dag :-( - men det føles måske bedre.. :-)
Derudover serverer kantinen julemad.. I dag (fordi det "næsten var December") var der medister og grønlangkål (selvfølgelig tilberedt med fløde, så det smager ulideligt godt...) + brune kartofler..
I morgen tror jeg, at dagens ret er ribbenssteg med alt tilhørende (incl. en sovs, der ville gøre husmødre fra de sidste mange år grønne af misundelse.. (i hvert fald mig..)) Suk.. jeg må tage mig selv sammen, og kigge mig dybt i øjnene.. Julemærkemarchen i næste weekend, kan nok kun fjerne katastrofen fra hovedretten i dag :-( - men det føles måske bedre.. :-)
9 år30. november 2015 kl. 22:16
blåhval
Læste udfordringen for sent. Havde lige stoppet lakrids i munden, så på med overtøjet og ud og gå trods snotnæsen. Så kan jeg lære det.
9 år1. december 2015 kl. 09:45
Malene73 (slettet)
Tjek ind!
Jeg vil gerne være med! Det er første dag i morgen, så ingen vægttab til mig endnu - men forhåbentlig næste uge :)
9 år1. december 2015 kl. 16:36
Resultatet er som følger
Helene______-1,8
Tiske________-1,7
Gizmomis_____-1,1
Juliebertelsen__-0,6
Ablanu________-0,4
Alinea________-0,1
gollum_______-0,1
scwicky_______0,2
silkekat______0,2
blåhval______0,8
Benni________1,5
emmi________2,0
Ialt -1,1 fordelt på 7 tabere - der tilsammen tabte -5,8. Ikke så tosset :-)
Tillykke Helene. Et stort dacapo - tillykke! Du er da supertaber!
Du har hermed igen vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Og velkommen til henriette - og velkommen tilbage til Firkanten og LadyHawke.
God taberuge til alle - Alinea (hold på hat og briller - her stormer det vildt)