Ugens taber uge 42

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber uge 42
Gizmomis skarpt forfulgt af Helene og scwicky er UGENS TABER uge 42

Resultatet er som følger

Gizmomis____-2,2
Helene______-1,5
scwicky______-1,1
Alinea_______-0,7
silkekat_____-0,4
emmi________0,0
Tiske________0,2

Ialt -5,7. Fantastisk taberuge. Fordelt på 5 seje tabere!

Tillykke Gizmomis. Du er sej - det er jo ikke første gang du er vinder / taber ;-) Du skal da snart ha nyt tøj - ikke oss'?

Du har hermed vundet retten til at finde på ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.

God taberuge til alle - Alinea (Arbejdet må ha været hårdere end jeg troede :-)
9 år16. oktober 2015 kl. 21:42
Wee :)
Dejligt efter et par uger hvor det gik den forkerte vej.. Og ja er glad for at jeg har fødselsdag her den 29 og det snart er jul.. Kan tage mine bukser af uden at åbne dem ;) og mine "gå hjemme og slappe af bukser" er faldet ned et par gange når ungerne hiver mig i buksebenet :)
Jeg synes vi skal lave nogle stående maveøvelser.. Stil jer medlem spredte, let bøjede ben og hænderne bag nakken, albuerne oppe (forestil jer at i ligger og skal lave mavebøjninger, bare stående).. Spænd mavemusklerne og træk et knæ af gangen op over navlehøjde.. 10 gange med hver knæ..
Derefter træk knæ og albue på tværs (så højre knæ møder venstre albue og omvendt) ikke bøje i ryggen.. 10 gange med hvert knæ.. Gentag så mange gange man ønsker :)
Håber det gav mening
9 år17. oktober 2015 kl. 08:17
Tillykke Gizmomis igen igen :-)

Hvis du fortsætter på den måde, så behøver ungerne ikke hive i bukserne, så falder de af sig selv.

Jeg synes det giver mening, men kan jo være jeg laver øvelserne forkert.
9 år20. oktober 2015 kl. 11:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...