Hejsa

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hejsa
Jeg er ret ny herinde og opdagede først nu der var et forum.. Jeg er 36 år og mor til 3 små piger (fra juni 2011, maj 2013 og august 2014) og gift med min mand jeg har kendt i 17 år.. Jeg har ikke været under 70 kg siden 8 kl (er 168 cm) .. Vægte havde rundet de 85 kg og nu skal det være, har endeligt fundet en kur/kostomlægning der fungere og hvor jeg ikke opgiver efter 1-2 dage..
Er på Dr Phils 20/20 diet.. Startede for 10 dage siden og har veje/måle dag i morgen ? målet pt er 70 kg (del mål 75 kg) så det er 15 kg der skal væk ?
9 år15. juli 2015 kl. 22:09
Velkommen - vi har samme højde og mål. Og jeg har vist heller ikke set det siden jeg gik i skole :) - men det er nogle flere år siden.
Vi er en del, der fast skriver dagbog om løst og fast under "Personlige dagbøger" - det ku du også gøre, hvis du gerne vil være med i glæder og sorger.
Der er også en "vejeklub" under "Vægttab 10+" - hver torsdag oprettes en ny tråd, der hedder "Ugens taber uge ## - vejning". Der er du også velkommen. Og som regel kan jeg regne den ud og kåre ugens taber :)
9 år15. juli 2015 kl. 22:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...