#2 af Alinea66
Hej
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Alinea66
Velkommen. Du er det helt rigtige sted. Vi er alle i samme båd. Og det kan være en vældig øjenåbner at se tal på hvad der går ind og ud :-)
Hvis du har lyst til at skrive regelmæssigt, og få kommentarer til det du skriver, kan du oprette en 'tråd' under 'personlige dagbøger' . Hvis du har lyst, kan du også være med på 'Ugens taber uge ## - vejning' . Der kåres ugens taber hver weekend.
Hej, Alinea
Hvis du har lyst til at skrive regelmæssigt, og få kommentarer til det du skriver, kan du oprette en 'tråd' under 'personlige dagbøger' . Hvis du har lyst, kan du også være med på 'Ugens taber uge ## - vejning' . Der kåres ugens taber hver weekend.
Hej, Alinea
9 år3. juli 2015 kl. 18:47
Howst
Mange tak for velkomsten :)
I dag ka jeg godt ane, hvor det normalt går galt. For ville egentlig ikke spise mindre de dage, hvor jeg ikke er afsted. Der skal specielt skæres ned på aftensmaden :(
Elsker konkurrencer, så den hopper jeg nok med på. I øjeblikket er der også en konkurrence i fitness, hvor at hvis man har været der 14 gange på 40 dage, så vinder man en t-shirt. Den skal jeg dælme have :P
I dag ka jeg godt ane, hvor det normalt går galt. For ville egentlig ikke spise mindre de dage, hvor jeg ikke er afsted. Der skal specielt skæres ned på aftensmaden :(
Elsker konkurrencer, så den hopper jeg nok med på. I øjeblikket er der også en konkurrence i fitness, hvor at hvis man har været der 14 gange på 40 dage, så vinder man en t-shirt. Den skal jeg dælme have :P
9 år3. juli 2015 kl. 19:26
Jeg er helt ny her :)
Mit navn er Heidi er 26 år, 161 og vejer svimmelende 77 kg.
Sidste år tabte jeg 17 kg til vores bryllup, fordi jeg nægtede at være tyk på min bryllupsbilleder og kom ned på 67 kg. Efter en skade, for meget arbejde og al for meget mad (lider af genetisk overspisning), så er 10 kg kommet på igen.. De skal væk NU.
Så jeg går til spinning 2 gange om ugen og prøver at styrketræne 1-2 gange om ugen også.
Føler mig mildest talt som en flodhest, som ikke længere kan passe sit tøj. Jeg HADER at være tyk og er heller ikke fortaler for slankekure, langt fra. Så nu er jeg her, for at få et overblik over min overspisning og håber på at få et skulderklap i ny og næ :)
Har i dag forbrændt 758 kcal til spinning og styrketræning og der står herinde, at jeg i morgen vejer 0,1 kg mindre end i dag.