Studerende der har svært ved at tabe sig.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Studerende der har svært ved at tabe sig.
Tænker jeg ikke er den eneste studerende der har svært ved at komme af med kiloene, når man stresser med eksamener hele tiden og dermed ikke rigtig har overskuet. Jeg har virkelig brug for at snakke med nogle nu hvor jeg prøver at tabe mig igen.

Så hvis der er nogen derude som kunne tænke sig at snakke om vægttab evt mødes og gå nogle ture eller andet. Om du er studerende eller ej gør ikke det store har virkelig bare brug for en at støtte mig op ad når tiderne er svære. Så ja skriv hvis du er i samme båd :D
9 år1. juli 2015 kl. 22:02
Jeg er selv studerende og kender til udfordringen med eksamen. Det som jeg gør, er at jeg acceptere "eksamensfedtet" og taber det bagefter eller taber mig "forud", så der er plads til eksamensfedtet. I de perioder har man rigeligt at tænke på i forvejen. :)
Hvad læser du?
Jeg læser Global Marketing Management tysk på SDU og vi har undervisningsfrie dage, det ved jeg ikke om du også har? Men når jeg har undervisningsfri, så tjekker jeg om der er nogle interessante hold om formiddagen i fitness og så går jeg til spinning tirsdag og torsdag aften, som næsten altid passer med studiet.
9 år7. juli 2015 kl. 12:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...