#2 af Alinea66
NUPO NUTRILETT ALLEVO m.m.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Alinea66
Jeg har i 4 år drukket 2 portioner Nupo som frokost. Halvt cafe latte, halvt kakao, foran computeren kl 10.30. Frokostpausen kl. 11.30 bruger jeg til motion: løb, løbebånd, stavgang, Powerhoop eller styrketræning for knæene.
Siden jeg startede har jeg tabt 26 kg. Nu mangler der kun et par stykker, og de sidder dælme fast.
Hej, Alinea
Siden jeg startede har jeg tabt 26 kg. Nu mangler der kun et par stykker, og de sidder dælme fast.
Hej, Alinea
9 år25. juni 2015 kl. 20:26
bruger slettet
Hej Alinea :)
Føler du selv at det er Nupoen der har givet dig dit vægttab eller er det måske pga en ændret livsstil? :)
Hvor mange kilo mangler du? Syntes det er så flot det lykkes dig at kæmpe 4 år i streg !
Føler du selv at det er Nupoen der har givet dig dit vægttab eller er det måske pga en ændret livsstil? :)
Hvor mange kilo mangler du? Syntes det er så flot det lykkes dig at kæmpe 4 år i streg !
9 år27. juni 2015 kl. 01:06
Alinea66
Jeg tabte 27 kg på 2 år. Og så er det lige gået 2 år med lidt op - 8 kg - og ned. Nu er jeg nede igen, og vil gerne ned under 70 / have et bmi under 25. Dvs. 69.5. Så jeg mangler 2 kg. Men jeg vil også gerne have en talje på halv højde - dvs. 84. Der mangler jeg 6 cm.
Nupo brugte jeg også for 30 år siden til at tabe 20 kg. For mig er det først og fremmest en let måde at kontrollere kalorier på. Jeg har det sådan, at jo mindre jeg behøver tænke på mad, jo lettere er det ikke at overspise. Små lækre anretninger er ikke mig.
Nupo brugte jeg også for 30 år siden til at tabe 20 kg. For mig er det først og fremmest en let måde at kontrollere kalorier på. Jeg har det sådan, at jo mindre jeg behøver tænke på mad, jo lettere er det ikke at overspise. Små lækre anretninger er ikke mig.
9 år27. juni 2015 kl. 19:53
bruger slettet
Fantastisk du kan bruge det som et redskab på den måde :) Det er jo heldigvis ikke meget du mangler men det kan jo være svært med de sidste få kilo kunne jeg forestille mig (har aldrig prøvet det selv endnu)
Selv motivationen helt i top her. Jeg var tidligt oppe, har været ude og løbe. Første dag. Bruger en app der fortæller hvornår jeg skal løbe og gå, og ved hjælp af denne skulle jeg på 9 uger kunne løbe 5 km uden pause.
Har også muget ved min hest, det gav bestemt også sved på panden. Nu skal jeg hjem i bad, have en shake og så på arbejde :)
Selv motivationen helt i top her. Jeg var tidligt oppe, har været ude og løbe. Første dag. Bruger en app der fortæller hvornår jeg skal løbe og gå, og ved hjælp af denne skulle jeg på 9 uger kunne løbe 5 km uden pause.
Har også muget ved min hest, det gav bestemt også sved på panden. Nu skal jeg hjem i bad, have en shake og så på arbejde :)
9 år3. juli 2015 kl. 12:33
Alinea66
Nupo - online har 40 % - jeg mener det er hele måneden: nupo.dk
På nupos facebook side står:
Sommeren er over os og det skal fejres med ekstra gode priser!
Udover 40% rabat i shoppen - deltager du automatisk i konkurrencen om at vinde din ordre gratis når du handler på nupos hjemmeside.
Køber du f.eks. for 699 kr. og er samtidig den heldige vinder af konkurrencen, så får du alle pengene retur, men beholder produkterne som præmie.
Konkurrenceperioden løber fra den 3. juli - 10. juli 2015 kl 14.00.
Vi trækker lod blandt alle ordre og den heldige vinder får direkte besked!
På nupos facebook side står:
Sommeren er over os og det skal fejres med ekstra gode priser!
Udover 40% rabat i shoppen - deltager du automatisk i konkurrencen om at vinde din ordre gratis når du handler på nupos hjemmeside.
Køber du f.eks. for 699 kr. og er samtidig den heldige vinder af konkurrencen, så får du alle pengene retur, men beholder produkterne som præmie.
Konkurrenceperioden løber fra den 3. juli - 10. juli 2015 kl 14.00.
Vi trækker lod blandt alle ordre og den heldige vinder får direkte besked!
9 år7. juli 2015 kl. 11:38
I foråret opnåede jeg et vægttab på 11,5 kilo. Jeg har taget en del af de tabte kilo på, men ikke alle. Har flere gange forsøgt at påbegynde vægttab igen, dog uden succes. Så nu prøver jeg med en kickstart ved hjælp af pulver.
Jeg skal tabe ca. 20 kg nu. Jeg tænker at jeg de næste 5 uger spiser så meget af de som muligt. Herefter skal jeg på ferie til udlandet. Det er selvfølgelig sommer, så der bliver jo aftenener hvor jeg spiser lækker grillmad m.m. men vil forsøge at begrænse mig. Håber der ryger 7 kg men måske er det urealistisk. Jeg forsøger i hvert fald! Hvem ved, måske bliver jeg så glad for det at jeg også spiser lidt nupo på ferien?
Hvis der er andre end mig der har lyst til en gang shakes eller måske allerede er i gang, så skriv gerne :D