Ugens taber uge 23

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ugens taber uge 23
Resultatet er som følger

Alinea69.......0,5
emmi............0,0
vestrup........-0,3
stump81......-0,3
silkekat........-0,5
Maia72.........-0,6

Og velkommen til AN69 og velkommen tilbage til Tiske

Ikke en helt fantastisk uge. Kun en taber!

Og jeg bliver helt bestemt ugens vinder næste uge - har lige været ude til spisning 4 dage i træk, og sidder med megatømmermænd og prøver at regne rigtigt. Så jeg kommer STÆRKT igen næste uge - er jeg sikker på.

Jeg er helt blank til ugens udfordring - der skal udføres de dage, der ikke dyrkes motion. Et-eller-andet der tar max 15 min.
Så jeg foreslår en spadseretur i det fri - til at få hovedet gennemblæst! Det trænger jeg til.

God - bedre - taberuge, hilsen Alinea
9 år7. juni 2015 kl. 17:02
Alinea; Jeg er glad for dine tømmermænd for du har nemlig fået vendt en vægtstigning for mig på 300 g til et vægttab på 300 g:-) Det ser sørme noget bedre ud:-)

Spadseretur er klaret - og der var rigelig blæst...

Tillykke til alle taberne:-)
9 år8. juni 2015 kl. 10:54
Vestrup - jeg køber måske for billig rødvin. Det er anden gang jeg bliver helt kvæstet af 1/2 flaske, og 2 glas hvidvin til forretten.
Har byttet om på tegnsætningen. Undskyyyyyld. Min omtågede logik sagde at taberne skulle have minus.
Emmi ramte jeg da rigtigt for <3
9 år8. juni 2015 kl. 19:05
84,4
Jeg bliver med at svinge med 2 kg, jeg skal tabe mig 20 kg siger min læge. Nu har jeg lavet madplan fra hjerteforeningen og kræftens bekæmpelse. Jeg vejer mig igen i på torsdag.
9 år9. juni 2015 kl. 14:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...