#2 af Alinea66
Ugens taber uge 18
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Alinea66
Hej Blåhval. Kender det godt - håber noget af arbejdet er af den slags der gir dig energi :-)
Jeg kan godt overtage opgørelsen - og jeg vil da med kyshånd modtage regnearkene - du kan maile dem til e@daes.dk.
Hilsen Alinea
Jeg kan godt overtage opgørelsen - og jeg vil da med kyshånd modtage regnearkene - du kan maile dem til e@daes.dk.
Hilsen Alinea
9 år7. maj 2015 kl. 08:48
Alinea66
Udfordringen: op på tå og ned i knæ. Find det tøj du aldrig vil bruge mer og giv det til Røde Kors inden lørdag aften. Coop modtager også til indsamlingen.
rodekors.dk
rodekors.dk
9 år7. maj 2015 kl. 09:26
blåhval
Det er da en win win udfordring. Der bliver plads i klædeskabet til nyt tøj :-). Godt initiativ. Det kommer på to do listen.
og mht til arbejde. tjaa så er det lidt op og ned, og på de dårlige dage, så tager det nattesøvnen. Fik mig dog taget sammen i går og fik løbet i en lille halv time. Resultat. Jeg sov som en sten i nat.
Jeg sender regnearket når jeg kommer hjem fra det lønnede arbejde og så får du lige en lille forklaring :-)
og mht til arbejde. tjaa så er det lidt op og ned, og på de dårlige dage, så tager det nattesøvnen. Fik mig dog taget sammen i går og fik løbet i en lille halv time. Resultat. Jeg sov som en sten i nat.
Jeg sender regnearket når jeg kommer hjem fra det lønnede arbejde og så får du lige en lille forklaring :-)
9 år7. maj 2015 kl. 10:24
resultatet er som følger
alinea69 -2,6
aliceck -1,7
bløddyret -0,8
Blåhval -0,5
Vestrup -0,5
Firkanten -0,4
emmi 0,1
Osja 0,6
Et flor resultat oven på en mindre god uge.
Hvis der er nogen, der vil overtage opgørelsen vil jeg blive glad. min arbejdsuge inkl frivilligt arbejde er pt. 60-80 timer i ugen, så der er ikke meget overskud. Jeg har regneark for hele året, som jeg gerne sender.