#2 af Alinea66
Ugens taber uge 16
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Alinea66
Tillykke til alle jer andre.
Jeg tror nemlig mit tab vil hævne sig denne uge :( Vægten stod sikkert ikke vandret forrige uge :((
Hvis vi skal ku nå en lille udfordring - vil det være:
Brug appen Gåforhjertet - så gir du 1 kr til forskning i Kvinders Hjerter hver gang du går en km. Og gå mindst 15 min dagligt :)
Og ja - den kan godt tændes samtidigt med endomondo.
Hvis din telefon ikke er smart, kan du indtaste dine kilometer hver dag på facebook her:
Ingen smartphone eller app'en driller?
facebook.com (siden er nede lige nu - men jeg har fejlmeldt den)
Jeg tror nemlig mit tab vil hævne sig denne uge :( Vægten stod sikkert ikke vandret forrige uge :((
Hvis vi skal ku nå en lille udfordring - vil det være:
Brug appen Gåforhjertet - så gir du 1 kr til forskning i Kvinders Hjerter hver gang du går en km. Og gå mindst 15 min dagligt :)
Og ja - den kan godt tændes samtidigt med endomondo.
Hvis din telefon ikke er smart, kan du indtaste dine kilometer hver dag på facebook her:
Ingen smartphone eller app'en driller?
facebook.com (siden er nede lige nu - men jeg har fejlmeldt den)
9 år22. april 2015 kl. 08:30
vestrup
Tillykke Elin...jeg vil tilmelde mig 'Gåforhjertet' - det er jo et rigtig godt formål og lidt har jo også ret i den sammengæng.
Blåhval; du kan da ikke være bekendt at tage sidstepladsen fra mig - det var en titel jeg var 100% sikker på at jeg skulle have denne uge:-)
Blåhval; du kan da ikke være bekendt at tage sidstepladsen fra mig - det var en titel jeg var 100% sikker på at jeg skulle have denne uge:-)
9 år22. april 2015 kl. 09:14
Firkanten (slettet)
Jeg skal jo gå 400 km i år, så jeg skal da også donere med fødderne. God udfordring der.
9 år22. april 2015 kl. 19:34
vestrup
Æv, den der app fik mit telefon til at gå i sort! Måtte genstarte telefonen 2 gange og da den så endelig virkede og jeg var færdig med gåturen blev den bare ved med at tænke og ville ikke afslutte min gåtur - så jeg endte med at genstarte telefonen igen, jeg kunne så heller ikke finde ud af at starte både den og endomondo for når den først var tændt kunne jeg ikke få den væk fra skærmbilledet igen. jeg må bruge siden som du linker til, men som også var nede i går aftes.
Men jeg må jo prøve igen for det er jo en rigtig god ide at donere med fødderne, som Firkanten skriver det.
Men jeg må jo prøve igen for det er jo en rigtig god ide at donere med fødderne, som Firkanten skriver det.
9 år23. april 2015 kl. 08:27
Alinea66
Der er mange der klager over at app'en ikke dur. Hele sidste år brugte jeg facebooksiden. De har lovet den bliver fixet.
På min nye telefon er den ok. Men det er da dumt at de ikke får løst problemet med appen permanent.
På min nye telefon er den ok. Men det er da dumt at de ikke får løst problemet med appen permanent.
9 år23. april 2015 kl. 08:58
blåhval
Undskyld Vestrup. Det var ikke med vilje ;-)
9 år23. april 2015 kl. 09:58
Det er superflotte resultater i, ja undskyld, sidste uge.
Ugens store taber er:
alinea69 -3,1
Skarpt forfulgt af:
Osja -2,8
emmi -1,6
Herefter følger:
Thommsen -0,8
bløddyret -0,3
silkekat -0,2
Firkanten -0,1
estrup 0,8
Blåhval 1,0