#2 af bruger slettet
Ugens taber uge 15, vinderen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Tak for resultatet, blåhval. Jeg er ved at "stramme op". Så du kan godt regne med mig blandt taberne på næste uges liste - nu har jeg sagt det - så forpligter det :-) God uge til alle.
9 år13. april 2015 kl. 07:37
vestrup
Ja, jeg blev også forvirret over at at der var oprettet en tråd med "vores" navn.
Iiiihh, hvor dejligt at jeg blev ugens taber. Det var dejlig nyhed ovenpå en overspisningsweekend - så jeg tager ikke titlen igen i denne uge! Den lyder det jo til at Thommsen går efter...og ja Thommsen, det forpligter at skrive her at du vil på tabslisten i næste uge.
Ugens UDFORDRING synes jeg skal være, at skrive minimum en kompliment til din krop her i tråden - det er en udfordring jeg selv har svært ved, så jeg må lige vende tilbage når jeg finder på én.
Iiiihh, hvor dejligt at jeg blev ugens taber. Det var dejlig nyhed ovenpå en overspisningsweekend - så jeg tager ikke titlen igen i denne uge! Den lyder det jo til at Thommsen går efter...og ja Thommsen, det forpligter at skrive her at du vil på tabslisten i næste uge.
Ugens UDFORDRING synes jeg skal være, at skrive minimum en kompliment til din krop her i tråden - det er en udfordring jeg selv har svært ved, så jeg må lige vende tilbage når jeg finder på én.
9 år13. april 2015 kl. 08:23
Alinea66
Det er altså en svær udfordring! Men som rosinen i pølseenden (bare vent - jeg kommer STÆRKT igen inden længe) må jeg hellere begynde: Kære Alineas ben - I er bare de bedste. Slanke, stærke og velformede. Jeg elsker jer <3
(Hvis så taljen og resten af kroppen ville følge trop - suk)
(Hvis så taljen og resten af kroppen ville følge trop - suk)
9 år13. april 2015 kl. 13:03
Firkanten (slettet)
Ugens udfordring:
Fænomenale krop, hvor er jeg dog forelsket i dig. Du er stærk, rolig og så gør du dit bedste for at imødekomme mine krav til dig. Ingen sygdomme, ingen skader efter så mange års misbrug af dig. Du er fantastisk. Tak fordi jeg må bo i dig.
Fænomenale krop, hvor er jeg dog forelsket i dig. Du er stærk, rolig og så gør du dit bedste for at imødekomme mine krav til dig. Ingen sygdomme, ingen skader efter så mange års misbrug af dig. Du er fantastisk. Tak fordi jeg må bo i dig.
9 år13. april 2015 kl. 15:24
silkekat (slettet)
Kære krop, tak fordi du bærer over med mig og mit hoved, som ikke altid giver dig det du har brug for. jeg lover, at jeg skal blive bedre til at lytte efter dig og ikke hovdedet :-)
9 år13. april 2015 kl. 18:40
vestrup
Dejligt at I tager mod min udfordring. Jeg vil gerne rose mine fødder for at være meget pæne (og ikke at brokke sig over at jeg belaster dem med for meget tyngde). Der ud over er jeg også ret glad for at min krop er smidig og godt på vej til at blive stærk også....og så har jeg da også nogle pæne underarme:-)
9 år13. april 2015 kl. 19:09
Bløddyret (slettet)
Vil gerne rose mine bryster... God facon og størrelse og slet ikke mindsket trods færre kilo og cm...
9 år14. april 2015 kl. 17:49
blåhval
Rose sin krop. Av for den, det er jeg ikke god til, så hjernen får ikke ros.
Mon ikke det må blive røven, for den er rimelig fast, trods overvægt og stillesiddende arbejde, og å må brysterne få ros for i det mindste at hænge lige langt nede.
Mon ikke det må blive røven, for den er rimelig fast, trods overvægt og stillesiddende arbejde, og å må brysterne få ros for i det mindste at hænge lige langt nede.
9 år15. april 2015 kl. 10:26
bruger slettet
Jeg har spekuleret, siden udfordringen blev stillet. Jeg er ret utilfreds med min krop - og utilfreds med at være det, så jeg vil prøve at være mere tilfreds. God udfordring. Jeg kan starte med at glæde mig over fordelingen af de ekstra kilo - de sidder trods alt sådan lidt fordelt over det hele og gør nok, at jeg ikke ser så overvægtig ud, som jeg er. Og så er min krop stærk - jeg burde udnytte det til at motionere mere, for jeg får sjældent skader.
9 år16. april 2015 kl. 08:05
Ugens vinder med et flot resultat:
Vestrup -1,5
En flot andenplads til:
Firkanten -1,1
og så er der ikke flere tabere i den uge :-(
Blåhval 0,5
Thommsen 0,5
bløddyret 0,8
emmi 0,8
Osja 1,6
alinea69 2,2
Så velkommen til Bettylarsen og velkommen tilbage til silkekat.