#2 af Bløddyret (slettet)
Ugens taber uge 4
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bløddyret (slettet)
God ide...
Den er jeg med på...
9 år25. januar 2015 kl. 17:10
bruger slettet
super ide... gad vide om jeg kan tage 10 armbøjninger??
9 år25. januar 2015 kl. 19:29
Firkanten (slettet)
Jeg er med på motionsudfordringen, men jeg cykler jo som regel fra arbejde, hvilket vel er motion i sig selv. Men jeg er nu alligevel med. Jeg kan vel lave 10 mountain climbers, jumping jacks eller push ups eller hvad ved jeg om dagen alligevel.
9 år25. januar 2015 kl. 20:07
blåhval
Narnia, jeg fik lavet ti tøse-armbøjninger, for er ikke stærk nok endnu til de rigtige, så du kan også klare det :-)
Og firkanten, du er faktisk meget aktiv, selvom du ikke altid tager dine cykelduel med som motion, for det er de.
Og firkanten, du er faktisk meget aktiv, selvom du ikke altid tager dine cykelduel med som motion, for det er de.
9 år25. januar 2015 kl. 23:51
aliceck (slettet)
super idé
Har først set din lille udfordring i dag, men jeg er da med de sidste par dage her så :p
9 år27. januar 2015 kl. 19:21
Firkanten (slettet)
Nåh, men jeg har helt glemt denne lille udfordring, så jeg måtte på gulvet og lave maveøvelser. Ja - udfordringen er armbøjninger, men jeg er en tøs. :-P Så jeg tog 10 crunches og 10 "whatever" - hvor jeg lå på ryggen og havde benene i vejret. Jeg løftede så benene op mod loftet 10 gange. Den bed egentlig lidt, men det er nok meget godt. :-P I morgen bliver det samme øvelse. Hvis jeg husker det. :-P
9 år27. januar 2015 kl. 22:49
bruger slettet
Jeg er bare nysgerrig på, hvor for jeg igen i denne uge først er med fra næste gang? Det skrev du også sidste gang :)
9 år28. januar 2015 kl. 09:09
blåhval
Beklager Amalie2010. Jeg havde fået dit tal ind i en forkert uge i mit regneark.
Jeg er nødt til at udråbe en ny vinder Amalie2010 har gjort et flot stykke arbejde og har tabt ikke mindre end 1,7 kg. Det er sejt gået.
Jeg er nødt til at udråbe en ny vinder Amalie2010 har gjort et flot stykke arbejde og har tabt ikke mindre end 1,7 kg. Det er sejt gået.
9 år28. januar 2015 kl. 09:13
bruger slettet
okay, helt i orden. Tror nu mest, det er væske, der er røget, her i starten. Super ide med en udfordring :)
9 år28. januar 2015 kl. 10:09
hmcø med -0,8
på andenpladsen finder vi:
calendula med -0,7
skarpt forfulgt af:
Tigerwan og blåhval med -0,6
herefter følger:
Silkekat -0,5
bløddyret -0,4
Narnia -0,2
emmi 1,1
Amalie 2010, aliceck og Firkanten i er med fra næste gang.
Hvad siger i til en lille udfordring? Enten 10 armbøjninger eller en gåtur på 15 min de dage, hvor der ikke er andet motion på programmet. Hvis i er med, så synes jeg at ugens vinder fremover skal komme med en lille men overskuelig udfordring.