Hvad er en sofakartoffel?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Hvad er en sofakartoffel?
En ny ret? kunne ikke finde opskrifter :-( et spædende tiltag?? nææææææææææææææææ det er miiiiig. Jeg er blevet en sofakartoffel i 2014 - MEGA mange gode men mest ualmindelige dårlige undskyldninger for ikke at tænke over min vægt og ikke motionerer - men bare lade elevatorarmen med snask og trøst køre i døgndrift.

Sidst men ikke mindst vinter-tristesse som jeg ikke har lidt af i årevis. Så min nye gode veninde er min Dagslyslampe - YEAAAA det virker. Er i dag startet på min ugentlige Aqua-jogging - hold da lige magle hvor var det herligt.

Og så er det lige at jeg må fortælle at en af de dejlige kvinder der svømmer på holdet er dobbeltsidig-brystopereret som trods mange gode undskyldninger - jogger med krum hals og sidevind ca. hver søndag. Smiler og nynner og bare er så glad for det hele at jeg absolut bare skal smide alle de dårlige undskyldninger direkte på forbrændingen.

Som hun sagde i dag - hvor er det dejligt at se dig igen - er der sket noget?? nææææ måtte jeg jo indrømme - mest sofakartoffel og lidt tristesse med en fibersprængning.

ALTSÅ - kom så op på den hest og kasser kartoflen - hermed gjort- og hvor har jeg det dog herligt.

God søndag til alle.

KH Janne - x-sofakartoflen
9 år18. januar 2015 kl. 12:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...