Ugens taber uge 1 vejning, Nytårsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

På den igen
Jeg er desværre også på den igen. Start vægt d. 3. jan = 85,1 kg. Mål = 75 kg d. 1. maj.
Jeg skal gerne ned på 72 kg (BMI lige under 25), men jeg er tilfreds med 75 i første omgang.
Så, here goes :)
10 år5. januar 2015 kl. 21:32
Hej killinger
Hej alle. Synes at I kun er streger i luften. Jeg startede for 2 dage siden med en startvægt på 141 kg. Jeg er 68 år og har aldrig været plaget af min vægt rent fysisk, men er godt klar over at jeg skal ned i vægt. Jeg har et mål der hedder 100 gram om dagen, så skulle jeg være nede på 100 kg om 410 dage :-)) . Glæder mig til at se hvor lang tid jeg holder. Som I kan se har jeg været med siden 2011, men ikke haft den fornødne standhaftighed til at overholde målet. Sidste gang kom jeg ned på 129 kg inden trangen til at spise frit tog over igen
10 år6. januar 2015 kl. 20:33
Puha... meldte mig til løbetræning :-(
der var et tilbud fra den lokal løbeklub, med at man kunne prøve gratis i Januar - så jeg troppede op i går.. støvregn og l..rte vejr.. og med et opgivende blik fra manden, da jeg kørte derned..
Jeg har ikke løbet i 30 år - mindst - hold da op det var hårdt... og mine knæ, som er slidt op, gør nas i dag.. men jeg har lovet mig selv, at jeg kommer igen på mandag.... det skal have en chance! i hvert fald indtil det bliver cykelvejr igen.. (og bliver jeg lidt lettere, er det nok godt for knæene)
10 år6. januar 2015 kl. 21:13
69.7
10 år8. januar 2015 kl. 08:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...