UGENS TABER UGE 10

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER UGE 10
God formiddag

Så er det tid igen til at kåre ugens højdespringer - og alle os andre ;-)

Flot Flot til Nytliv godt gået.

Nytliv -2,0

solakka -1,0
ottemosevej -0,8
nu45 -0,7
Firkanten -0,5
3130tina -0,4
Blåhval -0,3

Bettina 0,0

Beyondswish +0,5
nove +0,7

Dette er tallene - det er et flot resultat . Beyonsdwish og nove hænger lidt vi to skal have minus næste gang ikke ?

Jeg stopper som regnskabsmester med udgangen af marts dvs. uge 13 med. Jeg har bestyret posten i ca. 3 måneder - vil gerne på et senere tidspunkt komme tilbage og holde regnskab. Trænger til en pause nu da jeg har en del på programmet i foråret og sommeren.
Jeg håber en af I andre vil tage over. :-)
Mvh Nove
10 år7. marts 2014 kl. 09:15
Selvfølgelig skal vi have minus næste gang... Jeg satser på det! Er begyndt at styrketræne mere så tallet på vægten svinger en del.

Jeg ville gerne tage over - men jeg ved at jeg får et rigtigt travlt forår så er ikke sikker på at jeg er den bedste arvtager.
10 år8. marts 2014 kl. 09:43
Jeg kan godt tage over i en periode, tror jeg. Det kan måske animere mig til at gøre noget mere ved træningen - ad bagvendte omveje. :-D

Er det bare et excel-ark I bruger?
10 år8. marts 2014 kl. 11:40
Hej Firkanten

Jeg har lavet det på en "gammeldags" måde først printet vejesiden ud og når så de nye vejninger er kommet har jeg skrevet dem ved siden af (altså i hånden) og har så regnet ud hvad resultatet er blevet.
Der er sikkert en meget bedre måde at gøre det på, du gør bare det der falder dig nemmest.
Tak fordi du vil overtage.
Mvh Nove
10 år8. marts 2014 kl. 13:38
Jeg tror jeg vil bruge et excel-ark. Måske. Nu ser vi. :-D Men jeg er i hvert fald på som pennefører. :-)
10 år8. marts 2014 kl. 15:58
Jeg brugte excelark - det er ret let.
Jeg havde brugernavn i kolonne A, difference i kolonne B (en formel), og så ellers vægten uge for uge i kolonnerne derudaf (jeg skjulte tidligere uger efterhånden som året gik). Det var rigtig let at taste vægt ind (sortering efter brugernavn) og hurtigt at få den rigtige placering (sortering efter indholdet i difference-kolonnen). Og let at regne differencen ud (man flytter bare beregningskolonnerne en tand mod højre hver uge).
10 år8. marts 2014 kl. 18:01
Dejligt at du vil tage over firkanten! :)
10 år10. marts 2014 kl. 16:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...