UGENS TABER UGE 2 - vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg synes alle skal have lov til at være med, om man vejer 10 - 20 - 30 - eller flere kg for meget .... eller om man er opereret eller ej.

Alle skal være så velkomne :-)
10 år13. januar 2014 kl. 22:00
Jeg tænker bare at jeg lige nu sidder på en vægt på 144 kg - og det er kun mandag i forhold til de 146 kg var fredagsvægten. Det betyder jo at jeg næsten uvægerligt bliver ugens taber næsten hver uge indtil jeg bliver stabiliseret. Det er jo ikke fair - det kan jo netop godt tage modet fra andre, der vejer ind, at de ved at de skal tabe sig 2-3 kg om ugen for at have en chance. Men altså - jeg kan jo deltage igen, når mit vægttab bliver mere "normalt". ;-)
10 år13. januar 2014 kl. 22:11
Det er helt op til dig Firkanten :)
Vil da i hvert fald se frem til at se dig herinde igen hvis du beslutter at forsvinde.. For mig er det vigtigste i denne tråd ikke at vinde, men at være forpligtet til at veje ind og se mit uge "resultat" på en liste sammen med en masse andre i samme båd... Så for mig er det "jo flere jo bedre" herinde, også selvom allesammen slår mig uge efter uge :D
10 år13. januar 2014 kl. 22:34
også med
94,4
10 år14. januar 2014 kl. 18:32
øv 72
Firkanten du skal være velkommen herinde. Det vigtigste er vel at have et sted hvor man skriver sin vægt ind og kan have et mål.
God dag til alle
10 år16. januar 2014 kl. 08:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...