#41 af bruger slettet
slankeveninde + 120 kg søges.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
okay jeg har været i gang siden onsdag sidste uge og har sat den til at tabe 1500 g i ugen. i følge programmet taber jeg mig feks 340 g den ene dag osv og det skulle være ca 1,6 kg i dag men min vægt hedder stadig 120 kg :( det er lidt hårdt for jeg har været ude og gå dagligt mellem 2-3.5 km og trænet lidt fitness og noteret alt min mad og ikke overskreden den kalorie grænse.
10 år23. januar 2014 kl. 21:44
Moulin (slettet)
og det går ikke i konflikt med
dit basal behov at du vil tage dig 1500 g pr uge ?
Men jeg vil sige til dig hold ud, fordi det skal nok komme hvis du indtager mindre energi end du bruger så vil du tabe dig, og det er der mange falder i igen , hvis de ikke kan se resultater med det samme, men nogle gange kan der godt gå lidt tid, og især hvis man træner fordi at så omdanner man fedt til muskler. Så hold ud og skriv dine frustrationer her , så skal det nok kommer. Måler du dig, det kan godt nogle gange vise at der sker noget selv om vægten ikke bevæger sig
Men jeg vil sige til dig hold ud, fordi det skal nok komme hvis du indtager mindre energi end du bruger så vil du tabe dig, og det er der mange falder i igen , hvis de ikke kan se resultater med det samme, men nogle gange kan der godt gå lidt tid, og især hvis man træner fordi at så omdanner man fedt til muskler. Så hold ud og skriv dine frustrationer her , så skal det nok kommer. Måler du dig, det kan godt nogle gange vise at der sker noget selv om vægten ikke bevæger sig
10 år23. januar 2014 kl. 22:25
bruger slettet
ja det gjorde jeg den dag jeg startede ... syntes bare jeg er lidt forvirret over det med energi, hvis jeg får god smiley og den siger jeg har forbrændt mere end jeg har indtaget er det så ikke godt ??
10 år23. januar 2014 kl. 22:28
Moulin (slettet)
jeg plejer at bruge den der
kcal bjælke til at guide mig med, så ved jeg at når jeg når det grønne felt, så har jeg fået nok til at mætte mine behov, men lidt nok til at jeg nok skal tabe mig.
10 år23. januar 2014 kl. 23:30
bruger slettet
okay jeg skal nok bare først lige ind i det for jeg er lidt forvirret
10 år24. januar 2014 kl. 16:19