#21 af Moulin (slettet)
slankeveninde + 120 kg søges.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Moulin (slettet)
Ville gerne give en "like" til det som Guime skriver
har selv haft en dum weekend og vægten har sagt plus 500 g..... men på den igen --- og så skal det nok gå... normalt ville jeg have sagt så kan det også være lige meget og have drukket 1½ faxe kondi og spist en pose m &m´s men ikke den her gang, jeg skal sq derned hvor jeg var da jeg mødte manden min ... savner min mobilitet og at kunne ride
10 år13. januar 2014 kl. 10:04
guimle (slettet)
Lige præcis!
Min uge har, ind til videre, heller ikke været særlig "god" - eller det vil sige; den har nok været lidt FOR god! ;) Jeg har ikke fået trænet helt så meget, som jeg havde planlagt, og så er min kost gået fløjten, med alt for meget sukker og alt for lidt "rigtig" mad. Så jeg regner også helt bestemt med omkring +500g... Men så igen, jeg ved hvad jeg har gjort galt, og jeg ved at hvis jeg retter op på de par ting, så skal vægten nok komme på plads igen!!
Nogle uger synes jeg bare ikke, at jeg har det i mig - men det er jeg vel ikke den eneste om?? :)
Nå, men som moulin skriver, så er den eneste vej frem at lægge posen med m&m's væk, og se at komme i træningtøjet igen :)
Nogle uger synes jeg bare ikke, at jeg har det i mig - men det er jeg vel ikke den eneste om?? :)
Nå, men som moulin skriver, så er den eneste vej frem at lægge posen med m&m's væk, og se at komme i træningtøjet igen :)
10 år13. januar 2014 kl. 23:39
helle.loyche@gmail.com
Jeg vil også :)
Jeg er på 119 kg nu og skal smide 61, så der er LANG vej endnu :( Men det vil være rart at kunne større hinanden, os der skal af med en del ;)
10 år16. januar 2014 kl. 15:31
Moulin (slettet)
vægten siger 117,4 i dag så har smidt de 500 g som var kommet på igen og 500 g overn i så det var godt nok ..
miss 85, jeg tager det i 10 kg af gangen det er mere overskueligt, end sige 60, jeg skal også smidt 60 kg, men det er jo voldsomt, så jeg tager 10 kg af gangen, det er lidt mere spiseligt
miss 85, jeg tager det i 10 kg af gangen det er mere overskueligt, end sige 60, jeg skal også smidt 60 kg, men det er jo voldsomt, så jeg tager 10 kg af gangen, det er lidt mere spiseligt
10 år16. januar 2014 kl. 16:10
helle.loyche@gmail.com
Jeg tager alleførste heat, så jeg kommer på 99 og derefter tager ejg også 10
10 år16. januar 2014 kl. 16:37
guimle (slettet)
oh! du forunderlige krop!
Tro det eller ej(jeg troede det ikke, med tanke på min forgangne uge) men vægten sagde sgu 115,9kg!! Altså -0,7kg VILDT
Og når man så tager in mente at jeg lige p.t. også "nyder" de helt særlige kvinde-glæder - og som følge deraf lagrer væske til jeg ligner en kæmpe hvalros, så er det altså ikke helt dårligt!! JUBI
Og når man så tager in mente at jeg lige p.t. også "nyder" de helt særlige kvinde-glæder - og som følge deraf lagrer væske til jeg ligner en kæmpe hvalros, så er det altså ikke helt dårligt!! JUBI
10 år16. januar 2014 kl. 20:51
Moulin (slettet)
Ej hvor fedt Guimle så blev du positivt overrasket ... fedt fedt fedt ...
10 år16. januar 2014 kl. 21:09
guimle (slettet)
Det er vildt fedt! og jeg tjekkede også lige mål; på de sidste tre uger har jeg smidt omkring 7 cm omkring hofterne, så det kører også efter planen, lækkert! ;)
Også mega fedt for dig! jeg er glad for at den nye måde at behandle +vægt på har vist sig at være effektiv(eet er at vide det - noget andet er at se det i virkeligheden) ;D Det motiverer i hvert fald mig, til at blive ved! :)
Og hej til Miss85, velkommen til! ;)
Også mega fedt for dig! jeg er glad for at den nye måde at behandle +vægt på har vist sig at være effektiv(eet er at vide det - noget andet er at se det i virkeligheden) ;D Det motiverer i hvert fald mig, til at blive ved! :)
Og hej til Miss85, velkommen til! ;)
10 år16. januar 2014 kl. 21:27
helle.loyche@gmail.com
Jeg har kun været med i fire dage nu, men ikke et eneste gram er der røget og jeg har kun spist omkring 1000 kcal om dagen. nedslående :(
10 år17. januar 2014 kl. 06:23
guimle (slettet)
Måske du ikke får nok kcal? men altså 4 dage er jo heller ikke vildt meget... Det vigtigste er jo bare at overveje om der er noget man skal have justeret på i.f.m. kost og motion, og hvis der ikke er, så må man jo bare give det en uge til! ;)
10 år17. januar 2014 kl. 19:42