slankeveninde + 120 kg søges.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg tænkte om
vi skulle lave en vejedag ? eller noget andet for at lige holde hinanden lidt op på at vi vil det her nu ?
11 år8. januar 2014 kl. 14:51
God idé
Der er jo den tråd der hedder ugens taber uge ..., hvor der meldes ind hver torsdag - den regner jeg da med at følge. Vi kunne jo evt. melde ind hver mandag hvis det skal være forskellige vejedage.
11 år8. januar 2014 kl. 16:29
jeg er med!
Jeg er allerede en del af ugens taber, men synes måske ogsp at det kunne være fedt at have vores egen ugentlige vejning - så er man da sikker på ikke at forsvinde i mængden :) vi kunne evt. Have samme vejedag, og så bare skrive vores vægt begge steder - jeg er ikke meget for at skulle vejes 2 gange på en uge, da jeg er lidt bange for at blive besat af vægt, og ikke sundhed og velvære ;D
11 år8. januar 2014 kl. 17:43
ok med mig
Jeg er frisk på at melde ind i morgen :-)
11 år8. januar 2014 kl. 20:02
Dagens tal
120,4 kg. Altså - 2,6 kg på en uge :-) Jubii
11 år9. januar 2014 kl. 13:00
dagens tal er
117.9 så det er jo meget godt.

hvordan er jeres uge ellers gået ?
11 år9. januar 2014 kl. 16:00
Ugens rapport - hæhæ ;)
hos mig siger den lidt mindre uforskammede vægt 116,6! -2 kg siden sidste torsdag! JUBI!

Min uge er gået helt perfekt! jeg har spist rimelig sundt, og har trænet det jeg havde sat mig for! kommer faktisk lige fra en vidunderlig times træning (hvem havde nogensinde troet at JEG ville sige det??) Og jeg ved ikke om det bare er ren indbildning, men her sidst i uge 3 af min livsstilsændring er jeg faktisk begyndt at kunne mærke forskel. Ikke på tøjet og heller ikke når jeg ser mig i spejlet, men min astma er blevet SÅ meget bedre, og jeg kan f.eks. gå længere ture uden at føle døden nærme sig!!

Hvad med jer andre??? :D
11 år9. januar 2014 kl. 20:44
Jeg har kun været igang
i en uge, og har tabt 2.7 meeeeen det er også væske meget af det, jeg har desværre ikke den store mulighed for træning lige pt, da min nyeste er klisterbaby, og kan ikke undvære sin moar særlig længe, ville ellers gerne, jeg elsker at træne, var også sådan jeg tabte mig så hurtig sidste gang, bare masser af motion ... elsker det .. savner det .. øv øv
11 år9. januar 2014 kl. 21:32
Flot Guimle..
så flot!! Har ikke turdet at veje.. sikker på nederlag :-(
trænede mandag, og så i dag - knæ og ryg, gør forbandet ondt..
11 år10. januar 2014 kl. 20:45
Men er det ikke meningen
med denne gruppe at vi skal støtte hinanden, uanset hvilken vej tallene på vægten har bevæget sig? og måske er det vigtigste ikke altid hvad vægten siger, men nærmere om man, med sig selv, ved at man har gjort noget rigtigt(uanset hvad det er!) og at man ved med sig selv, at man bliver ved med at gøre det rigtige, for sig selv, igen i morgen, i næste uge og resten af livet?

Jeg synes ikke at man skal se på en øgning i vægt som et nederlag, mere som et dumt tal på et ligegyldigt display - og så i stedet fryde sig over at man har arbejdet sig endnu et skridt længere væk fra fedme, sygdomme og tidlig død!

Der vil vel altid være op-uger og ned-uger, men det, som betyder noget er, hvordan vi håndterer den enkelte situation!

(Det synes jeg, i hvert fald - og undskyld min mærkelige prædikende stil, det var nu en gang sådan ordene kom ud af mine fingre ;)) <-- hehe, min smiley har en dobbelthage, det virker sært passende :D

Fortsat god livstilsændring - og god weekend for søren!! :D
11 år10. januar 2014 kl. 23:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...