#2 af trunte38
slankeveninde
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+trunte38
Hej Sofie
Det vil jeg da gerne:-)
Jeg bor i Tåstrup....
Hvordan havde du forestillet dig det skulle foregå?:-D
VH Trunte38
Det vil jeg da gerne:-)
Jeg bor i Tåstrup....
Hvordan havde du forestillet dig det skulle foregå?:-D
VH Trunte38
11 år2. januar 2014 kl. 11:33
tynd74
Hej Sofie
Jeg hedder lise og jeg vil gerne følge dig og støtte og bakke dig op , det jeg kan ;-) vejer nok selv 81-82kg og vil ned på 68kg til slut men med en masse del-mål :-)har været herinde i 7år og vægt vedligeholdsen gik fint i de seks år
Jeg hedder lise og jeg vil gerne følge dig og støtte og bakke dig op , det jeg kan ;-) vejer nok selv 81-82kg og vil ned på 68kg til slut men med en masse del-mål :-)har været herinde i 7år og vægt vedligeholdsen gik fint i de seks år
11 år2. januar 2014 kl. 21:19
Soffekb (slettet)
jeg havde tænkt det skal forgå sådan ved at skrive sammen i de svære tider og støtte hinanden
11 år2. januar 2014 kl. 22:29
solstråle1974
Syntes at det er en super idé. jeg vil også gerne være med : ) jeg vil tabe mellem 30 og 40 kg. så der er nok at tage fat på og syntes at det er fint med en gruppe der har mere end 10 kg. at skulle smide så man kan støtte hinanden, da det godt kan virke helt overskueligt at skulle smide så mange kg. Mange hilsner Maria : )
11 år2. januar 2014 kl. 22:55
Soffekb (slettet)
Ja er en god ide , med en gruppe :D hvordan laver man en gruppe ?
11 år3. januar 2014 kl. 07:42
Matrone
Hvis jeg må være med, så vil jeg gerne være mere sammen med nogle til gensidig støtte,
11 år3. januar 2014 kl. 17:48
afo74 (slettet)
Hejsa. Jeg har tabt 33 kg men vejer stadig 20 kg for meget. Jeg vil oz gerne være med i denne gruppe, da det er svært nu og der har været stilstand i et år nu. Men nu vil jeg af med de sidste kilo
11 år3. januar 2014 kl. 20:25
metfee (slettet)
Jeg er med
Hej.
Jeg vil også meget gerne være med i en 'slankegruppe'. Skal selv tabe 19 kg, så synes også det pt er noget uoverskueligt. Har før været her på madital, men har ikke fået brugt det så aktivt. Men nu skal det altså være - heldigvis er kæresten min også i gang med vægttab, hvilket gør det noget nemmere må jeg indrømme.
Jeg vil også meget gerne være med i en 'slankegruppe'. Skal selv tabe 19 kg, så synes også det pt er noget uoverskueligt. Har før været her på madital, men har ikke fået brugt det så aktivt. Men nu skal det altså være - heldigvis er kæresten min også i gang med vægttab, hvilket gør det noget nemmere må jeg indrømme.
11 år5. januar 2014 kl. 13:53
bruger slettet
Jeg ønsker også at prøve
Jeg har også behov for at tabe 30 kg. Har dog ikke prøvet dette før. Bor i Jyllinge
11 år5. januar 2014 kl. 17:45
er der nogle der ude der vil være min slanke veninde hvor man evt kan støtte hinannden i de svære studer og komme med gode råd osv :D