#2 af Firkanten (slettet)
Ugens taber - uge 49
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Firkanten (slettet)
Tillykke til Nove.
Hvor ærgerligt at jeg var en halv time for sent på den. Jeg har ellers tabt 2,2 kg. :-P
Hvor ærgerligt at jeg var en halv time for sent på den. Jeg har ellers tabt 2,2 kg. :-P
11 år6. december 2013 kl. 07:03
Autum (slettet)
Tusind tak.
Tillykke til Firkanten, det er vel nok superflot, også tillykke til de andre tabere.
Det er jo en svær tid, med alle julefristelserne, men vi må bare holde ud og lige pludselig er det januar - og så er vi nogen der ikke har taget på ;-) Det håber jeg i al fald.
God Weekend til alle
Tillykke til Firkanten, det er vel nok superflot, også tillykke til de andre tabere.
Det er jo en svær tid, med alle julefristelserne, men vi må bare holde ud og lige pludselig er det januar - og så er vi nogen der ikke har taget på ;-) Det håber jeg i al fald.
God Weekend til alle
11 år6. december 2013 kl. 07:29
Bløddyret (slettet)
Kom også forsent
Håber at være med i næste uge alligevel.
60,8
60,8
11 år6. december 2013 kl. 08:39
blåhval
Tillykke
Flotte tal fra Nove og firkanten.
Jeg var også lige en smule for sent på den, men så håber jeg at være med igen næste uge. Vægten er noteret i ugens vejning.
Nove. Jeg kan godt lide din optimisme. Jeg vil være jublende lykkelig, hvis jeg bare kan holde vægten her i december. En ting er sikkert. Jeg vil ikke sidde juleaften og tænke kalorier. Det må vente til dagen efter eller dagen efter igen. Til dem der formår at tabe sig i denne søde og fede juletid. I er godt nok seje. I skal lige give jer selv et klap på skulderen. Det fortjener i.
Jeg var også lige en smule for sent på den, men så håber jeg at være med igen næste uge. Vægten er noteret i ugens vejning.
Nove. Jeg kan godt lide din optimisme. Jeg vil være jublende lykkelig, hvis jeg bare kan holde vægten her i december. En ting er sikkert. Jeg vil ikke sidde juleaften og tænke kalorier. Det må vente til dagen efter eller dagen efter igen. Til dem der formår at tabe sig i denne søde og fede juletid. I er godt nok seje. I skal lige give jer selv et klap på skulderen. Det fortjener i.
11 år6. december 2013 kl. 10:43
fedania
De sidste fires tal ser sådan her ud:
Firkanten: -2,2
Bløddyret: +0,0
blåhval: +0,1
loseandwin: +0,3
Passer det jer bedre, når jeg er forsinket og først regner sammen fredag eftermiddag eller lørdag morgen? Vi kan jo sagtens flytte deadline, hvis det gør det lettere for nogen? :)
Firkanten: -2,2
Bløddyret: +0,0
blåhval: +0,1
loseandwin: +0,3
Passer det jer bedre, når jeg er forsinket og først regner sammen fredag eftermiddag eller lørdag morgen? Vi kan jo sagtens flytte deadline, hvis det gør det lettere for nogen? :)
11 år6. december 2013 kl. 19:47
Firkanten (slettet)
Ikke for min skyld - jeg skal bare vænnes til at opdatere med min vægt herinde. :-)
11 år6. december 2013 kl. 22:10
Bløddyret (slettet)
Du behøver ikke ændre noget for min skyld, jeg kom bare for sent op og kunne derfor ikke nå det, inden jeg skulle ud af døren. Det plejer ikke være noget problem.
11 år8. december 2013 kl. 19:52
Bløddyret (slettet)
Du behøver ikke ændre noget for min skyld, jeg kom bare for sent op og kunne derfor ikke nå det, inden jeg skulle ud af døren. Det plejer ikke være noget problem.
11 år8. december 2013 kl. 19:52
blåhval
Der er nævnt en frist, og vi er selv ansvarlige for at indberette, så synes heller ikke det bør ændres. God dag til jer alle
11 år9. december 2013 kl. 10:25
Nove indtager igen 1. pladsen - stort tillykke herfra!
Nove: -1,6
fedania: -0,5
3110tina: 0,0
beyondswish: 0,0
clp20: +1,0