#11 af tynd74
Ugens taber - uge 45 - vejning
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tynd74
79
11 år10. november 2013 kl. 06:16
fedania
Hej tynd68
Det er altså kun hver torsdag/fredag du skal skrive vægt ind i den her tråd. Hvis du vejer dig oftere, så skriv det ind på din egen profil for at holde øje med udviklingen :)
/Fedania
Det er altså kun hver torsdag/fredag du skal skrive vægt ind i den her tråd. Hvis du vejer dig oftere, så skriv det ind på din egen profil for at holde øje med udviklingen :)
/Fedania
11 år10. november 2013 kl. 09:19
tynd74
ok ;-) troede jeg havde glemt det, fordi mit navn ikke var med :O
11 år10. november 2013 kl. 12:56
bruger slettet
Har lige her i weekenden opdaget denne side - er det muligt for at komme med i kampen om "ugens taber".?
11 år10. november 2013 kl. 19:49
fedania
Hej Kaweda.
Naturligvis kan du være med! :)
Som der står øverst i tråden her:
Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er fredag klokken 06:30
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
Så på torsdag (eller fredag morgen) skriver du din vægt ind i ugens vejetråd, og når du har gjort det 2 på hinanden følgende uger, så er dit vægttab med på listen når den offentliggøres (som regel fredag morgen).
Naturligvis kan du være med! :)
Som der står øverst i tråden her:
Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd af den der først kommer herind (Ugens taber uge xx- vejning) i forummet vægttab 10+, hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er fredag klokken 06:30
- Ugens taber kåres i løbet af weekenden i tråden Ugens taber (uge XX)
Så på torsdag (eller fredag morgen) skriver du din vægt ind i ugens vejetråd, og når du har gjort det 2 på hinanden følgende uger, så er dit vægttab med på listen når den offentliggøres (som regel fredag morgen).
11 år10. november 2013 kl. 21:01
fedania
Tynd68: Du var ikke med på listen, fordi jeg ikke havde nogen vægt fra uge 44 :)
11 år10. november 2013 kl. 21:03
bruger slettet
Tak for svar - jeg er med fra næste uge :)
11 år10. november 2013 kl. 21:08
3110tina (slettet)
Velkommen her Kaweda.
11 år10. november 2013 kl. 21:49