#2 af beyondswish (slettet)
Ugens taber - uge 24
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+beyondswish (slettet)
re: Ugens taber - uge 24
Sikke nogle flotte tal på listen i denne uge!
Og tak fedania fordi du fortsat gider arbejdet med at holde denne tråd kørende. Det er virkelig min to-go tråd når jeg mangler lidt ekstra motivation:)
Og tak fedania fordi du fortsat gider arbejdet med at holde denne tråd kørende. Det er virkelig min to-go tråd når jeg mangler lidt ekstra motivation:)
11 år14. juni 2013 kl. 14:05
calendula (slettet)
re: Ugens taber
Hej Fedania
Jeg vil også gerne melde mig til denne tråd. Er temmelig ny i dette. Min vægt i går var 85,5. Hvis det er for sent for denne uge, skriver jeg bare i næste uge.
Jeg vil også gerne melde mig til denne tråd. Er temmelig ny i dette. Min vægt i går var 85,5. Hvis det er for sent for denne uge, skriver jeg bare i næste uge.
11 år21. juni 2013 kl. 07:08
fedania
Hej - og velkommen til :)
Du kan sagtens være med - bare skriv din vægt ind i vejetråden (***forældet link er fjernet***) og husk at melde din vægt ind hver uge senest fredag morgen klokken 6:00 - så sørger kommer du automatisk på listen så snart jeg har 2 på hinanden følgende vejninger :)
Du kan sagtens være med - bare skriv din vægt ind i vejetråden (***forældet link er fjernet***) og husk at melde din vægt ind hver uge senest fredag morgen klokken 6:00 - så sørger kommer du automatisk på listen så snart jeg har 2 på hinanden følgende vejninger :)
11 år21. juni 2013 kl. 16:59
LineHOlsen (slettet)
Hej :-)
jeg vil også rigtig gerne være med..
jeg er en pige på 16 år, som virkelig ikke kan finde motivationen til at tabe mig..
- Jeg vejede i morges 84,1 og mit mål er omkring de 60-70 stykker, for der er er min BMI normal :)
jeg vil super gerne være med hvis jeg kan nå det! :-)
tror det kan give mig lidt motivation :-)
jeg vil også rigtig gerne være med..
jeg er en pige på 16 år, som virkelig ikke kan finde motivationen til at tabe mig..
- Jeg vejede i morges 84,1 og mit mål er omkring de 60-70 stykker, for der er er min BMI normal :)
jeg vil super gerne være med hvis jeg kan nå det! :-)
tror det kan give mig lidt motivation :-)
11 år22. juli 2013 kl. 23:39
fedania
Hej LineHOlsen
Du kan sagtens være med. Vi melder vægten ind hver torsdag (deadline er fredag morgen klokken 6:15) og så samler jeg op i sådan en "Ugens taber"-tråd hver uge. Så på torsdag skal du bare skrive din vægt ind i tråden med det rigtige ugenummer, så sørger jeg automatisk for at tage dig med fredag morgen, når jeg regner sammen :)
Du kan sagtens være med. Vi melder vægten ind hver torsdag (deadline er fredag morgen klokken 6:15) og så samler jeg op i sådan en "Ugens taber"-tråd hver uge. Så på torsdag skal du bare skrive din vægt ind i tråden med det rigtige ugenummer, så sørger jeg automatisk for at tage dig med fredag morgen, når jeg regner sammen :)
11 år23. juli 2013 kl. 08:15
Stort tillykke til 123aalborg som drøner derud af med -2,9 kg. Generelt er der rigtigt mange med flotte tal denne uge - stort tillykke til jer alle. Og knapt så stort tillykke til os 2 som roder rundt i bunden af listen med +'er :)
123aalborg: -2,9
Nove: -1,8
Frk Lykkebo: -1,7
Soffekb: -1,6
blåhval: -1,0
diva82: -0,8
scwicky: -0,7
bettina40: +0,8
fedania: +1,2
mari1544, beyondswish og Karin - I kommer, som I sikkert godt ved, med så snart I har 2 på hinanden følgende vejninger :)