#2 af bettina40
Ugens taber - uge 16
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bettina40
re: Ugens taber - uge 16
Tak fordi jeg er ugens taber, men er måske sidste gang. Det er rigtig sejt / flot at Frk Lykkebo har smidt 1,2 kg i denne uge.
11 år19. april 2013 kl. 16:33
Frk Lykkebo (slettet)
Tillykke til Bettina. At jeg har minus denne uge begriber jeg simpelthen ikke. Jeg har spist alt jeg kunne komme i nærheden af... Men har selvfølgelig også dyrket lidt mere motion end jeg plejer :-)
Men jeg slås for 1. pladsen igen næste uge :-)
Og nej, det er bestemt ikke snyd, synes det er dejligt nogen taber mere end mig. Jeg er jo pt gruppens sværvægter, så lige her i starten går det jo lidt for nemt og der ryger en del, så jeg synes nogen gange det er lidt snyd at jeg render med taber titlen :-)
Men jeg slås for 1. pladsen igen næste uge :-)
Og nej, det er bestemt ikke snyd, synes det er dejligt nogen taber mere end mig. Jeg er jo pt gruppens sværvægter, så lige her i starten går det jo lidt for nemt og der ryger en del, så jeg synes nogen gange det er lidt snyd at jeg render med taber titlen :-)
11 år19. april 2013 kl. 16:59
Britney123 (slettet)
Jeg er ny herinde og vil gerne være med fra næste uge. Er det så rigtigt at hvis jeg skriver vægten ind torsdag, så er jeg på "taberlisten" fra ugen efter?
11 år20. april 2013 kl. 20:12
fedania
Den første uge du skriver din vægt ind, vil du ikke være med på ugens taber liste (ud over måske på listen over folk hvis vægt jeg har noteret, men som ikke havde nogen indtastning ugen før).
Grunden til dette er simpel: Jeg er nødt til at have 2 på hinanden følgende vejninger, for at kunne regne ud hvad du har tabt i løbet af ugen mellem vejningerne. Men skriv endelig din vægt ind hver torsdag/fredag morgen inden 6:30 så skal du nok komme med på listen så snart jeg har 2 vejninger som kan bruges :)
Grunden til dette er simpel: Jeg er nødt til at have 2 på hinanden følgende vejninger, for at kunne regne ud hvad du har tabt i løbet af ugen mellem vejningerne. Men skriv endelig din vægt ind hver torsdag/fredag morgen inden 6:30 så skal du nok komme med på listen så snart jeg har 2 vejninger som kan bruges :)
11 år21. april 2013 kl. 03:29
Britney123 (slettet)
Tak for svaret, jeg er med fra på torsdag.
11 år21. april 2013 kl. 21:51
bettina40: -1,5
Frk Lykkebo: -1,2
mari1544: -0,2
sentus: +0,7
Nove: +1,0
Jeg har registreret vægt fra følgende i denne uge, som ikke havde nogen indtastning i sidste uge:
beyondswish
fedania
erikprip
Kontakten
Karlslunde (selvom den er skrevet ind i tråden fra uge 34, he he)
blåhval
stump81
Stort tillykke til bettina40 som med -1,5kg er ugens taber - også et stort skulderklap til Frk Lykkebo's flotte 2. plads; det er næsten helt snyd at tabe over 1 kg og så ikke blive ugens taber!