#2 af bettina40
Ugens taber -uge 15
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bettina40
re: Ugens taber -uge 15
Jrg håber det er rigtig:-)
11 år14. april 2013 kl. 18:29
Frk Lykkebo (slettet)
Tak :-) Men det går jo altid stærkt i starten :-)
Jeg undrede mig også over at der ikke var samlet op på vejetråden, men vidste ikke lige hvordan i plejede at gøre det :-)
Jeg undrede mig også over at der ikke var samlet op på vejetråden, men vidste ikke lige hvordan i plejede at gøre det :-)
11 år14. april 2013 kl. 20:17
fedania
Det ser helt rigtigt ud! Stort tillykke til Frk Lykkebo :)
Og beklager, at jeg ikke fik kåret en vinder indenfor rimelig tid - jeg har ikke været hjemme hele ugen (og heller ikke været på vægten), men det skulle jeg naturligvis lige ha' smidt en besked om som jeg plejer.
Lad os alle gi' en max gas den næste uge, så vi kan få en masse flotte tal på fredag :)
Og beklager, at jeg ikke fik kåret en vinder indenfor rimelig tid - jeg har ikke været hjemme hele ugen (og heller ikke været på vægten), men det skulle jeg naturligvis lige ha' smidt en besked om som jeg plejer.
Lad os alle gi' en max gas den næste uge, så vi kan få en masse flotte tal på fredag :)
11 år14. april 2013 kl. 21:36
bettina40
Det er dejlig fedania du er tilbage, du har været savnet :-) Vi kan alle sammen være optaget af andre ting, og det skal der også være plads til.
11 år14. april 2013 kl. 22:26
Frk Lykkebo: -1,4
sentus:- 0,1
bettina40: 0
Nove: 0
mari1544: 0
soffekb: 0
Stort tillykke til Frk Lykkebo der vist har sat turbo på vægttabet - at tabe 1,4 kg på én uge er virkelig flot!
Til os andre er der vist kun en ting at sige: vi må klø på! :)
Det plejer ikke at være mig som kåre den uges taber, men nu er det gjort.