108 kg til 75 kg inden august
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lovely
re: 108 kg til 75 kg inden august
Spændende projekt du har gang i der ;o) og nogle dejlige belønninger undervejs.
Glæder mig til at følge din rejse.
Lovely
Glæder mig til at følge din rejse.
Lovely
11 år18. januar 2013 kl. 07:53
hollybar (slettet)
Håber at det lykkes for dig og sikke en dejlig motivationsfaktor at have - intet så dejligt som et bryllup :O)
Har selv nogenlunde sammen målsætning, så ser frem til at følge dit vægttab herinde ;O)
Er selv kommet gang med at dyrke fitness - mit fitnesskort lå bare og grinte ondt af mig, mens mavedellen fik flere "venner". Så håber at motionen gir et skub i vægttab
Hollybar
Har selv nogenlunde sammen målsætning, så ser frem til at følge dit vægttab herinde ;O)
Er selv kommet gang med at dyrke fitness - mit fitnesskort lå bare og grinte ondt af mig, mens mavedellen fik flere "venner". Så håber at motionen gir et skub i vægttab
Hollybar
11 år18. januar 2013 kl. 11:26
calcit
Det er næsten det samme som jeg vejede......det er en god beslutning du har taget.....du har alt at vinde....
11 år18. januar 2013 kl. 16:22
Lindy (slettet)
Hej Henriette.
Jeg skal selv fra 97 til 72 til juni mdr.
Så jeg følger lidt med dig. :-)
Jeg er helt ny herinde, så jeg skal lige lære de forskellige funktioner.
Min "barre" med rød og gul farve, som fortæller, hvor mange kalorier jeg endnu kan spise og stadig nå mit mål.. - den fortæller mig, at jeg bør spise mere.
Gør din ikke det? :-)
Jeg burde altså tabe mig over længere tid..
Det er jeg med på.
Og det er derfor ikke den sundeste og mest optimale måde, jeg taber mig på..
Det er jeg også med på.
MEN jeg er ligeglad :-)
Må dog indrømme at jeg er lidt bekymret for, at jeg vil få en masse kritik herinde, hvis jeg taler for højt om det :-)
Jeg skal selv fra 97 til 72 til juni mdr.
Så jeg følger lidt med dig. :-)
Jeg er helt ny herinde, så jeg skal lige lære de forskellige funktioner.
Min "barre" med rød og gul farve, som fortæller, hvor mange kalorier jeg endnu kan spise og stadig nå mit mål.. - den fortæller mig, at jeg bør spise mere.
Gør din ikke det? :-)
Jeg burde altså tabe mig over længere tid..
Det er jeg med på.
Og det er derfor ikke den sundeste og mest optimale måde, jeg taber mig på..
Det er jeg også med på.
MEN jeg er ligeglad :-)
Må dog indrømme at jeg er lidt bekymret for, at jeg vil få en masse kritik herinde, hvis jeg taler for højt om det :-)
11 år18. januar 2013 kl. 18:19
fedania
Lindy - hvor på barren ligger du? Hvis du ligger i det røde felt, så skal du være opmærksom på, at det kan føre til, at din krop sætter din forbrænding ned (ved at stoppe for diverse kropslige funktioner), hvilket nok ikke er smart i det lange løb. Jeg skal dog ikke komme med løftede pegefingre - jeg er selv super dårlig til at komme højt nok op, så jeg har forståelse for din situation. Så længe det er et oplyst valg, så må det være din ret som menneske at vælge for dig selv :)
11 år18. januar 2013 kl. 21:24
Lindy (slettet)
Det ved jeg Fedania.. :-)
Men - tjae, jeg vælger det sådan.
Det skal nås inden juni..
Og jeg KAN kun, når det går stærkt.
Jeg har yoyo-vægt, og har altid haft det.
Når jeg (endnu en gang) har nået mit mål..
- Det bliver svære og svære, jo ældre jeg bliver :-)
- Så vild jeg sætte alt ind på en sund vedligeholdelse af vægten.
Men - tjae, jeg vælger det sådan.
Det skal nås inden juni..
Og jeg KAN kun, når det går stærkt.
Jeg har yoyo-vægt, og har altid haft det.
Når jeg (endnu en gang) har nået mit mål..
- Det bliver svære og svære, jo ældre jeg bliver :-)
- Så vild jeg sætte alt ind på en sund vedligeholdelse af vægten.
11 år18. januar 2013 kl. 21:49
Lindy (slettet)
Hvordan forklarer jeg, hvor jeg ligger på "barren"?
Jeg ligger i det røde, men tæt på det gule.
:-)
Jeg ligger i det røde, men tæt på det gule.
:-)
11 år18. januar 2013 kl. 21:51
fedania
Hvor mange kcal siger den, at du SKAL spise endnu i dag? :)
(Jeg bilder mig selv ind, at hvis det kun er 100-300 kcal jeg mangler, så er det lidt mere okay end hvis det er mere end det - ren fornægtelse ;))
(Jeg bilder mig selv ind, at hvis det kun er 100-300 kcal jeg mangler, så er det lidt mere okay end hvis det er mere end det - ren fornægtelse ;))
11 år18. januar 2013 kl. 22:29
Henriettekjaer93 (slettet)
Jo Lindy, min "barre" siger også at jeg skal spise mere, og angående nedsat forbrænding, så sørger jeg for at spise hvidløg i løbet af dagen som øger forbrændingen, andet krydret mad er også godt..
Men Lindy, det kan virkelig være hårdt at tabe så meget på så kort tid, så er lidt glad for at høre der er andre der gør noget a la det samme som mig ;) Jeg håber at du når dit mål.
Men Lindy, det kan virkelig være hårdt at tabe så meget på så kort tid, så er lidt glad for at høre der er andre der gør noget a la det samme som mig ;) Jeg håber at du når dit mål.
11 år29. januar 2013 kl. 07:53
Jeg skal tabe 33 kg og så siger mit BMI at jeg stadig er overvægtig men, men, men de 33 kg er blot begyndelsen på mit nye eventyr..
Jeg har altid været overvægtig og har altid drømt om at være normal vægtig, og nu starter rejsen mod min drøm...
Jeg har lavet en aftale med min forlovede gennem 4 år, at når jeg har tabt mig, får jeg et beløb til at købe tøj for og samtidig, kan vi begynde at planlægge vores bryllup :D så der er mange goder ved at tabe mig denne gang.. :D