4 kilo på 1½ uge!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

4 kilo på 1½ uge!
er du vimmer jeg er stolt. Målet er 25 kilo væk inden august og det ved hjælp af kost og motion. Jeg blev af min fys/træner lokket på low carb bølgen og det tager virkeligt kegler så nu kører vi en fuld 14 dages periode både kæresten og jeg, for at se om vi kan affinde os med stenalderkost i dagligdagen. ungerne er pt ikke inkluderet og må gerne på kulhydrater, så deres brød og muesli er der ikke pillet ved

mit første delmål er at komme under 90 kilo (start var 97,4) og hvis kiloerne bliver ved med at rasle ned som de gør nu, så er der ikke langt igen :D

jeg er simpelthen så stolt! 4 kilo er nok mere end jeg selv havde turdet håbe på!
11 år13. januar 2013 kl. 09:46
re: 4 kilo på 1½ uge!
Tillykke med det! Godt gået :-)
Og ja... low carb er bare fantastisk. Vægten ryger ned ad rigtig hurtigt og uden at man behøver være sulten.
11 år13. januar 2013 kl. 09:52
Tillykke. Du skal bare være opmærksom på, at der ikke er røget 4 kg fedt - meget af det er vand. :)
11 år13. januar 2013 kl. 10:39
Ved godt at meget er vand ;) men bare det der ryger er helt vildt. har tabt 2 cm om maven og 4 om hoften det er da helt vildt :D

er simpelthen bare så glad :D
11 år13. januar 2013 kl. 11:06
Du har også al mulig grund til at være glad - betyder du gør det rigtige....og er forberedt på at et dagligt vægttab på 100 gram en dag er virkeligheden....
11 år13. januar 2013 kl. 12:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...