#2 af beyondswish (slettet)
Ugens taber - Uge 2
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+beyondswish (slettet)
re: Ugens taber - Uge 2
Sikke nogle flotte tal denne uge!! Tillykke til alle ugens tabere og endnu engang tak til fedania for at tage sig sin tid til at styre tråden for os alle sammen :) Det er virkelig dejligt at der er nogen der gider...
Nu bliver jeg jo snart nødt til at stoppe herinde (da jeg har 1,5kg til min målvægt) men den her tråd har virkelig været en inspiration igennem hele mit vægttabsforløb og jeg er sikker på at en del af min succes skyldes lige netop den :)
Nu bliver jeg jo snart nødt til at stoppe herinde (da jeg har 1,5kg til min målvægt) men den her tråd har virkelig været en inspiration igennem hele mit vægttabsforløb og jeg er sikker på at en del af min succes skyldes lige netop den :)
12 år11. januar 2013 kl. 08:07
anzhomg: -3,4
KeyserSoze: -2,7
Kontakten: -2,1
bettina40: -2,0
erikprip: -1,6
groentved: -1,5
Libra80: -1,3
beyondswish: -1,3
Annnja: -1,1
blåhval: -1,0
PFuglsang: -0,8
fedania: -0,7
sentus: -0,7
mari1544: -0,4
tab10kilo: -0,1
Haul: +0,1
Nove: +0,6
Stort tillykke til anzhomg, næsten 3½ kg på en uge er jo helt vildt! :)
Tak til KeyserSoze for den tid du har været med, og held og lykke med stabiliseringen og hudreduktionen. Det har været inspirerende at følge din vej ned i vægt, og jeg håber du fortsætter med at give lyd fra dig herinde :)
Til alle dem som meldte ind denne uge, men som ikke er med på listen: Det er fordi jeg ikke har tal fra sidste uge på jer. Bare bliv ved med at smide vægten i tråden, så kommer I helt automatisk med når der er 2 på hinanden følgende vejninger :)
Rigtig god weekend til alle!