#1 af gothicqueen (slettet)
gode råd søges
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+gothicqueen (slettet)
jeg har igennem to år bøvlet med de samme 10-15 kg som ryger af og lige før mit mål ryger motivationen og de ryger på igen. har i nogle gode råd til hvordan jeg undgår dette og holder vægten?? min egen plan er at indføre en regl der hedder at max 2 kg må komme på igen, før der ska spises sundt igen. absolut ikke mere end 2 kg. gode råd modtages med kyshånd:)
12 år1. januar 2013 kl. 18:13
fedania
re: gode råd søges
Jeg tror det handler om at finde frem til årsagen til at kiloene kommer på igen. Hvorfor "slipper du grebet"? Hvorfor har du "behov" for at tage på igen? Hvorfor er du ikke tryg nær målet?
Jeg siger ikke det er lette spørgsmål at besvare, men hvis du var tryg og følte dig hjemme med den nye vægt og de nye vaner, så ville du ikke tage på igen... :)
Jeg siger ikke det er lette spørgsmål at besvare, men hvis du var tryg og følte dig hjemme med den nye vægt og de nye vaner, så ville du ikke tage på igen... :)
12 år1. januar 2013 kl. 18:56
calcit
Det er den fare vi alle er i konstant. For mig så skal jeg passe på med jogging tøj og leggings for der kan jeg vokse i. Du er utrolig sårbar lige efter et vægttab fordi koppen gerne vil forøge sig igen....skriv dine tanker og følelser ned måske kan det hjælpe dig lidt....på rette vej.
12 år1. januar 2013 kl. 22:48
gothicqueen (slettet)
okay, det vil jeg tænke lidt over så og se om jeg ka finde svar i mig selv. og skrive min tanker ned. mange tak for jeres råd.
12 år2. januar 2013 kl. 08:52