Mange kg i 2013.... følges?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Mange kg i 2013.... følges?
Ja, så er dag 1 ved at være overstået. Det er gået rigtig godt. Jeg har ikke været sliksulten, ej heller skejet ud med "usunde" madvarer. Alt i alt en god dag, uden at være sulten eller føle mig direkte begrænset.
Nu kommer aftenen... Det er mit svage punkt... Men jeg HAR taget højde herfor. Jeg har næsten 200 kcal tilbage, før jeg når ind i mit mål-område... Det burde være nok til at frugte mig gennem aftenen inden sengetid. Og jeg er rigtig stolt... Jeg har GÅET op og hente børn i dag, en tur der "kostede" 230 kcal... Yay, og det er så dem, jeg kan nyde godt af efter ungernes sengetid.
12 år2. januar 2013 kl. 18:54
Så er det nye år startet. Jeg er ikke helt tilbage i de perfekte spisevaner, men har været til træning idag, så jeg er alligevel stolt af mig selv.
;-) Charlotte
12 år2. januar 2013 kl. 20:40
I skulle vel ikke have plads til en ekstra? :)
Lige pt vejer jeg imellem 75-77 kg regner jeg med, vejer mig i morgen tidlig og skriver det ind. Men jeg har et mål om at komme ned på de 60 kg., så der er godt 15 kg. jeg skal af med, men for at det ikke skal blive alt for uoverskueligt har jeg valgt at lave mig et delmål der siger, at min vægt skal stå på minimum 70 kg. d. 3 marts (min fødselsdag). Og GODT NYTÅR derude!! :)
12 år2. januar 2013 kl. 21:16
Var det meningen, vi skulle lave et reelt netværk?
Hejsa
Jeg kunne godt bruge lidt ros og sparring...
Hvis der er nogen, der VIRKELIG mener det her, og gerne vil snakke (måske ikke dagligt, men så ugentligt) så er jeg interesseret. Konkurrence om hvem der kommer først, ups'er over at falde i 3 gange om ugen og "jeg gider sgu ikke i denne her uge", gider jeg ikke... Jeg er FÆRDIG med at veje 15kg for meget efter fødsler og der er lagt op til MAX tryk på...
Skriv her, eller i min dagbog... Jeg kommer i øvrigt fra trekantsområdet, hvis der skulle blive tale om egentlige gå-tur-kammerater :-)
12 år6. januar 2013 kl. 11:58
re: Var det meningen, vi skulle lave et reelt netværk?
Min mening var at jeg gerne vil tabe rigtig meget i 2013. jeg vil melde ind hver mandag og tilbyder at lave en oversigt fra måned til måned hvordan det er gået for os hver især hvis folk er med på den.
vh Charlotte
12 år6. januar 2013 kl. 19:26
Hejsa jeg vil også gerne være med skal tabe 17-20 kg
Jeg har desværre gået fra ca 70 kg op til 89 på 15 måneder lægen siger det er pga min midicin jeg får men jeg ved jo også godt at jeg har levet lidt for godt.
Så nu det igang har tabt mig 15 kg før ved egen hjælp.
12 år6. januar 2013 kl. 21:53
Libra80: Nu spørg jeg nok dumt, men hvor er trekantsområdet? :) for ellers ville jeg da gerne være en gå makker med dig og ha kontakt nogle gange om ugen?
12 år7. januar 2013 kl. 00:50
Hvis du ikke ved, hvor trekantsområdet er, så er du nok ikke derfra :) Men det er området mellem Kolding, Vejle og Fredericia.
12 år7. januar 2013 kl. 06:58
Så hoppede jeg på vægten. startvægt i det nye år er 117 og min plan er at være på 90 om et år. 27 kg på 52 uger skulle kunne lade sig gøre
;-) Charlotte
12 år7. januar 2013 kl. 18:43
Hej...
Jeg vil gerne være med... jeg skal smide så meget så muligt i år.. Håber på ca 30.. Er der nogen der kommer fra Kolding Vejen området... Måske man kunne mødes engang imellem..

VH Diana
12 år7. januar 2013 kl. 19:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...