første delmål. 15 kg på en måned..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

første delmål. 15 kg på en måned..
Er nu sørme nået ned under de 80 kg igen. dvs 15 kg er røget siden den 23/11. Og min talje er blevt 10 cm mindre.

Inden i så begynder at skælde mig ud og sige at det er alt for hurtigt og uansvarligt, så skal jeg måske lige nævne at jeg fødte min skønne dreng den 23/11. ;) Så 5-7 af de 15 kg er baby+fostervand+moderkage, 3-4 kg er vand i kroppen og så kommer vi ned på ca 5 kg jeg har tabt mig..

Og så lyder det jo straks lidt mere sundt.. hehe..

Men så mangler vi jo kun 12 mere for at komme ned på min startvægt inden graviditeten. Indtil videre er det jo gået meget nemt med at smide vægt eftersom jeg intet aktivt har gjort for det. Men så nemt kommer resten jo desværre nok ikke til at gå.. Men så er det jo godt at der er god lejlighed til at komme ud og gå med barnevognen.. :)

Det har så ikke været så meget det er blevet til endnu pga alt det vi har skullet her i julen.
Men det er mit nytårsfortsæt. Jeg skal ud og gå min 3 km rute med barnevognen min 5 gange om ugen. Det er vist et rimeligt realistisk mål..
Når jeg så har været til lægen og fået undersøgt knæet så kan jeg så småt også begynde at løbe igen.

Der var som sådan ikke så meget jeg ville. udover at udtrykke min glæde over at se tallene på vægten gå sådan nedad igen, Det har været meget hårdt psykisk for mig at se min vægt stige sådan. jeg har aldrig vejet over 74 kg før, og sådan at komme op over 90 kg det var godt nok en hård kamel at sluge..
Og hvor jeg ugentligt glæder mig over hver stykke nyt tøj jeg kan passe igen.. :D
12 år27. december 2012 kl. 09:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...