"Verdens Bedste Kur Vol. 2,0"
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+fedania
Jeg er ikke typen som bryder mig om at have en madplan som skal følges, så jeg er desværre ikke med dig i den forstand.
Men jeg spiser allerede stort set efter principperne (i mit eget sammensurium af "det jeg mener er rigtigt" samlet op fra en million forskellige kilder) om mere protein og kulhydrater med lavt GI/GL. Så den vej rundt håber jeg bestemt vi kan hjælpe og inspirere hinanden :)
Held og lykke!
Men jeg spiser allerede stort set efter principperne (i mit eget sammensurium af "det jeg mener er rigtigt" samlet op fra en million forskellige kilder) om mere protein og kulhydrater med lavt GI/GL. Så den vej rundt håber jeg bestemt vi kan hjælpe og inspirere hinanden :)
Held og lykke!
12 år14. november 2012 kl. 13:41
bruger slettet
Dejligt med din tilbagemelding .. Jeg er lettet over, at heller ikke du bryder dig om - helt straight - at følge en madplan. Men bogen synes jeg umiddelbart er god som retningslinie - og så er det bare sådan en lækker bog med skønne fotos.
Hvilken ugedag, eller andet vejer du dig ?
Hvorlænge har du været i dette forum ?
Hilsner og også held & lykke til dig
Bitten
Hvilken ugedag, eller andet vejer du dig ?
Hvorlænge har du været i dette forum ?
Hilsner og også held & lykke til dig
Bitten
12 år14. november 2012 kl. 14:59
fedania
re: "Verdens Bedste Kur Vol. 2,0"
Jeg vejer mig mandag til fredag klokken 6:20, mens jeg ikke vejer mig lørdag og søndag. Det har givet mig et afslappet til min vægt og gør, at jeg mere konstaterer min vægt fremfor at stresse over det - men for nogle virker det modsat, så jeg kan ikke sige, om det er en fremgangsmåde du vil have fordel af. Jeg opsummerer min vægt hver fredag med blik tilbage både til ugen før og til i juni dag startede (denne gang) det er faktisk ganske terapeutisk sådan at se, at det går fremad :)
Jeg har været på madital.dk siden februar 2009 - men ikke lige så aktiv som jeg har været siden juni. Jeg tror det som er anderledes den her gang er, at jeg har besluttet, at sådan ér det bare. Jeg skál ned i vægt den her gang - der ér intet alternativ - det ér bare sådan det er.
Jeg har været på madital.dk siden februar 2009 - men ikke lige så aktiv som jeg har været siden juni. Jeg tror det som er anderledes den her gang er, at jeg har besluttet, at sådan ér det bare. Jeg skál ned i vægt den her gang - der ér intet alternativ - det ér bare sådan det er.
12 år14. november 2012 kl. 16:28
Hilsner
Bitten