#2 af bruger slettet
Forfra igen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Forfra igen
Heej banman
Jeg vil da super gerne være med. Jeg har ikke været på vægten 1-2 uger, men regner med at ligge imellem 77-78 kg og har til mål at nå ned på 70 kg. inden juleaften, så der er lige et par kg mere at skulle af med, men håber jeg ikke gør noget? :)
Jeg vil da super gerne være med. Jeg har ikke været på vægten 1-2 uger, men regner med at ligge imellem 77-78 kg og har til mål at nå ned på 70 kg. inden juleaften, så der er lige et par kg mere at skulle af med, men håber jeg ikke gør noget? :)
12 år11. november 2012 kl. 23:37
banman
re: Forfra igen
Hej med dig.
Dejligt at en har svaret og nej det gør absolut ikke noget - men hold da op det er meget inden jul.
Men det havde da været dejligt hvis man kunne være så heldige :-)
Starter vi bare idag eller tager vi fra på mandag? og hvad gør vi for at holde gejsten oppe hos hinanden ?
Banman
Dejligt at en har svaret og nej det gør absolut ikke noget - men hold da op det er meget inden jul.
Men det havde da været dejligt hvis man kunne være så heldige :-)
Starter vi bare idag eller tager vi fra på mandag? og hvad gør vi for at holde gejsten oppe hos hinanden ?
Banman
12 år14. november 2012 kl. 20:56
Jeg meldte mig ind først på året men gik istå igen pga arbejde men nu prøver jeg igen og søger lidt peptalk og støtte.
Kan se at mange har 5 kg den næste måned men den er jo startet men kan vi ikke starte en endnu ?
jeg er ihvertfald klar fra imorgen og har lavet lækker slanke frokost så nu starter min kamp igen med minus 10-15 kg.
Håber der er nogle der er med.