#21 af bruger slettet
5 kg i november ??? Hvem er klar ???
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: 5 kg i november ??? Hvem er klar ???
Jeg er nu på 84,3 - og tilbage på rette spor.. og målet burde stadig kunne nås! Dog er weekenden igen en udfordring da jeg skal til mortensaften ved familien og And og brune kartoffler er min livret! - så det bliver svært at holde igen... Men jeg har ikke så meget studie næste uge, så håber jeg kan nå i svømmehallen og få det forbrændt, da det nærmest er det eneste motion jeg kan holde til.. Alt i alt sys jeg det går godt! Hvad med jer?
12 år8. november 2012 kl. 16:05
anzhomg (slettet)
Sandybell - det lyder rigtig godt, at du er på sporet igen :) hvis jeg var dig, ville jeg nok sørge for at spise en del grønt og så and. Og så holde lidt igen med brunkartoflerne. Hvis du klør på, så skal du nu nok kunne nå dit mål stadigvæk :)
Her går det lidt op og ned. Der er rigtig mange forstyrrende ting i mit liv som påvirker mig rigtig meget psykisk for tiden. Hvilket nok desværre har ført til, at jeg ikke har spist så smart. Jeg har ikke spist for meget eller for lidt, bare ikke det helt rigtige. Jeg er kommet igang med fitness igen og har været der to gange, SÅ fedt! havde to venner med derinde i dag og det var så dejligt at træne med nogen. følte mig ret sej derinde! og så kunne jeg i går konstatere, at jeg har tabt yderligere 3 cm i taljen og nu er på 77 cm og har tabt mig 16 cm i taljen (TAK POWERHOOP!!!)
vægten siger 76,8 kg. det er helt vildt, føler jeg!
Her går det lidt op og ned. Der er rigtig mange forstyrrende ting i mit liv som påvirker mig rigtig meget psykisk for tiden. Hvilket nok desværre har ført til, at jeg ikke har spist så smart. Jeg har ikke spist for meget eller for lidt, bare ikke det helt rigtige. Jeg er kommet igang med fitness igen og har været der to gange, SÅ fedt! havde to venner med derinde i dag og det var så dejligt at træne med nogen. følte mig ret sej derinde! og så kunne jeg i går konstatere, at jeg har tabt yderligere 3 cm i taljen og nu er på 77 cm og har tabt mig 16 cm i taljen (TAK POWERHOOP!!!)
vægten siger 76,8 kg. det er helt vildt, føler jeg!
12 år8. november 2012 kl. 22:22
Vinette (slettet)
Dejligt, at i hænger i!
Jeg har desværre fået influenza :( Så jeg har ikke fået vejet mig i denne uge - men så snart jeg har det bedre . er jeg klar igen!
12 år9. november 2012 kl. 12:20
Vinette (slettet)
re: Dejligt, at i hænger i!
Vægten siger 88,2 - så det er ikke det store vægttab, men jeg er klar igen. Hvor tit vejer vi os ???
12 år11. november 2012 kl. 18:45
bruger slettet
Jeg er godt tilfreds! Vægten stod idag på 83,8!! og har ikke været super god :-/ har været helt oppe på 84,7 siden idste fredag, så jeg er godt tilfreds med bare at være under 84.
Vejer vi os ikke bare en gang om ugen?? jeg har fx vejedag fredag , hvilket vl sige at det er fra fredag til fredag jeg sammenligner min vægt! men vejer mig nok ca hveranden dag.
Hvordan går det derude?? Jeg synes her er lidt stille?
Vejer vi os ikke bare en gang om ugen?? jeg har fx vejedag fredag , hvilket vl sige at det er fra fredag til fredag jeg sammenligner min vægt! men vejer mig nok ca hveranden dag.
Hvordan går det derude?? Jeg synes her er lidt stille?
12 år16. november 2012 kl. 09:18
bruger slettet
jeg melder ind igen.. kan ikke veje mig på egen vægt idag.. men vægten stod onsdag morgen på 82,9, det gjorde den også igår, men det var efter jeg havde spist.. Nu håber jeg på at jeg kan være dygtig resten af weekenden og glæder mig til at komme på vægten mandag! :) hvordan går det med jer andre??? holder i ved?
12 år23. november 2012 kl. 10:11